ده نکته ساده برای رشد فروشگاه اینترنتی شما

افزایش فروش اینترنتی – اینترنت مارکتینگ

با بیش از 50،000،000 فروشگاه آنلاین که هم اکنون از ووکامرس استفاده می کنند ، تجارت الکترونیکی رسماً موثرترین و آزاد ترین راه برای عرضه محصول شما به بازار است.

افزایش فروش اینترنتی - سئو حرفه ای سایت

از فوریه 2020 ، حدود 20٪ از کل فروش خرده فروشی در انگلستان به صورت آنلاین اتفاق افتاد. و در واقع طی 5 سال گذشت  سال به سال با افزایش درآمد فروش آنلاین مواجه شده ایم. شواهدی وجود دارد که خرید اینترنتی در همه جای دنیا بیش از هر زمان دیگری رشد داشته است.

به همین دلیل یافتن بستر مناسب برای بازاریابی محصول مهم است و ووکامرس سریعترین و آسانترین روش رقابت با کسب و کار های بزرگ را برای سودآوری شما ارائه می دهد.

اما با وجود این همه کاربر که از این ابزار استفاده می کنند ، در وهله اول بهترین راه برای جلب توجه محصول شما چیست؟ و هنگامی که شروع راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی کردید ، چگونه به رشد خود ادامه می دهید؟

در اینجا 10 روش برای جلب توجه و حفظ ارتباط برند شما وجود دارد. که به زبان ساده آنها را به شما معرفی می کنیم.

1. طیف وسیعی از محصولات مختلف را بفروشید

خوب ، بنابراین واضح است که شما نمی توانید همه چیز را بفروشید. به نظر می رسد دیجی کالا تقریباً بازار را از این نظر قبضه کرده است و استخدام یک بازاریاب حرفه ای و به اندازه کافی خوب که بتواند فروش خالص سالانه بیش از 200 میلیارد تومان را حفظ کند ، ممکن است مشکل باشد.

با این وجود شواهدی وجود دارد که نشان می دهد کمی مطالعه در مورد نحوه کار دیجی کالا می تواند مفید باشد. آنها آنچه را که در تجارت به عنوان “استراتژی دم بلند” شناخته می شود به کار می گیرند ، که اساساً مدیریت صحبت از آن می کند … به مردم آنچه می خواهند بدهد.

این بدان معنا نیست که اگر شما در فروش نسخه های چاپی تقاضا برای نقاشی های امپرسیونیست تخصص دارید ، باید دست خود را به سمت فروش اینترنتی بچرخانید. این فقط به این معنی است که شما ممکن است بخواهید در مورد پیشنهادهای رقبا تحقیق کنید و نام تجاری خود را مطابق با خواسته های مشتریان خود تنظیم کنید.

بازار خود را بشناسید. اگر می خواهید به بقا آنلاین خود ادامه دهید ، سعی کنید محصولات خود را در فروشگاهتان افزایش دهید. متنوع سازی کنید!

2. بسته بندی را در صورت تقاضا امتحان کنید

نکته مهم در هر کسب و کار موفق ، برجسته بودن در بین جمع است و بهترین راه برای اطمینان از اینکه سریع مورد توجه قرار می گیرید ، برندسازی از خودتان است.

چیزی که اکثر کسب و کار ها در مورد بسته بندی در صورت تقاضا نمی دانند این است که در واقع یک روش کاملا مقرون به صرفه برای ایجاد زیبایی نام تجاری شما است. شما محصولی را انتخاب می کنید ، طرح طرح بسته بندی خود را با نشانتان برای آن محصول ارائه می کنید و شکل ظاهری آن را سفارشی می کنید. هنگامی که مشتری شما سفارش خود را انجام داد ، شما با بسته بندی اختصاصی خود تحویل مشتری می دهید.

پس از آن چیزی که مشتری با آن رو به رو می شود یک محصوب با بسته بندی زیبا و جذاب و احتمالا یک خرید با کیفیت است.

بسته بندی بر اساس تقاضا از یک مدل تجاری dropshipping استفاده می کند. بنابراین لازم نیست با سردرد سفارشات یا مقادیر آن مقابله کنید. شما فقط مخاطب خود را پیدا می کنید ، اجازه می دهید سفارش خود را انجام دهند ، و وقتی تحقق یافت ، هزینه بسته بندی پرداخت شده و سرویس می تواند با بسته بندی شخصی به دست مشتری برسد ، درست است؟

3. کالاهای خود را با استفاده از فیس بوک به یا اینستاگرام بازار عرضه کنید

شما قبلاً با آمار مخاطبان فیسبوک و اینستاگرام  آشنا شده اید. ماهانه بیش از 25 میلیون کاربر فعال. تقریباً 70٪ بزرگسالان ایران اکنون کاربران فیس بوک و اینستاگرام هستند. شما در قله یک بازار بدون محدودیت هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید.

آنچه باید از آن آگاه باشید این است که اگر تصمیم دارید محتوای تجاری خود را به روش سنتی به اشتراک بگذارید ، “دسترسی ارگانیک” در فیس بوک محدود است. به همین دلیل مهم است که پست های خود را کوتاه و شیرین نگه دارید ، و محتوای پست را از منابع جالب دیگر که فکر می کنید ممکن است جذابیت  داشته باشد ، ارسال کنید.

اگر می خواهید بدانید که چه کسانی می تواند جمعیت جامعه هدف ایده آل شما باشد ، در فیسبوک و اینستاگرام گزینه های سفارشی وجود دارد که می توانید برای هدف گیری دقیق مخاطبان خود از آنها استفاده کنید. ما آماده ایم تا در این زمینه به شما مشاوره رایگان ارائه دهیم.

4. قدیمی باشید (از ایمیل مارکتینگ استفاده کنید)

از نظر تجارت الکترونیکی امروزی ، بازاریابی از طریق ایمیل گاهی اوقات ممکن است کمی کهنه و قدیمی… به نظر برسد. اما دلیل بسیار موثر بودن آن این است که اساساً ایمیل عنصری ثابت در بستر اینترنت است. فیس بوک ، توییتر و (به ویژه) اینستاگرام فقط در صورتی مفید هستند که بخواهید جمعیتهای خاص را هدف قرار دهید. ترافیک گوگل بیش از حد بر روی سئو اهمیت دارد و اگر دانش فنی کافی نداشته باشید ، می تواند واقعا گیج کننده باشد.

اما ایمیل همچنان راهی موثر و صادقانه برای انتقال پیام شما به تعداد زیادی از افراد در هر زمان خاص است. و یک روش خوب برای ایجاد یک پایگاه داده ، گرفتن جزئیات از طریق فرم های انتخابی هدفمند است.

مطمئناً ، محتوایی که پس از آن ارسال می کنید باید به اندازه کافی پر رنگ و پر محتوا باشد تا توجه هر کسی را که تصمیم گرفت آدرس ایمیل خود را تحویل دهد جلب کند!

5. دترسی در فروشگاه خود را برای افرادی که در حال خرید هستند آسان کنید

ما می دانیم که در ایران دستگاه های تلفن همراه حدود 60٪ از کل فروش آنلاین را تشکیل می دهند. و همچنین می دانیم که در سال 2018 ، حدود 80 درصد بزرگسالان در ایران از طریق تلفن همراه خود به اینترنت دسترسی پیدا کردند.

سوال این است که چگونه می توان از این سرمایه استفاده کرد. با استفاده از یک برنامه کاربردی آسان مانند ووکامرس، پاسخ این است! البته ، شما فروشگاه خود را تا حد امکان به راحتی در دسترس ، رنگارنگ و کاربرپسند می کنید. و ووکامرس ابزار الگوی درستی را در اختیار شما قرار داده است تا این یک نقل و انتقال آسان باشد.

تا حد امکان سعی کنید فروشگاه اینترنتی خود را برای پلتفرم های موبایل زیبا و آسان و کاربر پسند کنید.

6. افرادی که به فروشگاهتان می آیند را راضی نگه دارید

شما دامنه کالای خود را متنوع کرده اید ، زیبایی تجاری منسجمی را ایجاد کرده اید ، حتی در هنر زیبا برای یافتن جمعیت شناسی خود تسلط دارید. اما چگونه می توانید این همه مشتری جدید را وفادار نگه دارید؟

با پایگاه مشتری خود در تماس مداوم باشید. یک راه خوب برای انجام این کار این است که به طور منظم با ایمیل ارتباط برقرار کنید. این موارد باعث می شود مشتری احساس ارزشمندی کند و می تواند از پیشنهادات جدید ، پیام های شخصی شده بر اساس اطلاعات بازاریابی ، پیشنهادات فصلی و اطلاعیه های مربوط به محصولات جدید ، به شکل هر چیزی باشد.

7. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما جلب توجه می کند

اکنون باید بدیهی باشد که در بازار آنلاین امروز ، موثرترین روش برای ترغیب مردم به خرید محصول شما ، قالب بندی برند شما با محتوای جذاب است.

اما دانستن اینکه چه نوع محتوایی را باید در بازار تجارت الکترونیکی همیشه در حال تکامل تولید کرد ، می تواند مشکل باشد. به همین دلیل باید برای تقویت بازگشت سرمایه محصول بر روی این چهار زمینه اصلی متمرکز شوید:

  1. ویدئو
  2. محتوای تصویر
  3. بررسی ها و توصیه ها
  4. توضیحات محصول

به گفته فوربس ، تقریباً دو سوم از خریداران آنلاین پس از تماشای یک فیلم اطلاعاتی خوش ساخت ، احتمال خرید محصول شما بیشتر است. ثابت شده است که محتوای تصویر درک مشتری راجع به مارک خاص و توضیحات و بررسی محصول را شکل می دهد. محتوای تصویر بررسی ها و توصیه ها و توضیحات محصول جزو مواردیست که باید به دقت و کیفیت انتخاب شوند.

8. شخصی سازی کنید!

هرکسی احساس باز کردن نامه ای را که شخصاً خطاب به آن است ، دوست دارد. نکته اصلی که باید در مورد مشتریان خود به خاطر بسپارید این است که آنها انسان هستند و یک انسان باهوش. کاملاً کاملا بعید است که شما با یک جمعیت غیر هوشمند و یا نا آگاه رو به رو باشید.

تا به حال شده است که از توسعه دهندگان سئو در وب جنیوس خدمات دریافت کنید؟ و آنها اطلاعات مربوط به تعداد کلیک ها و ترافیک روزانه وب سایتتان را روزانه برایتان ارسال کنند؟ آیا این باعث نمی شود شما احساس خاصی کنید؟ اکنون تصور کنید که این لمس شخصی را با نوع بسته بندی نرم و صاف ارائه شده توسط برخی از رقبای بزرگتر سازمانی ترکیب کنید. آیا این باعث نمی شود که فکر کنید مارک خرید شما به نوعی هم امن است و هم حرفه ای؟

این همان کاری است که باید برای افزایش فروشتان انجام دهید.

9. از سرمایه گذاری در تبلیغات پولی (در صورت لزوم) نترسید

هیچ کس بیشتر از بازیگران بزرگ این صنعت این کار را نمی کنند. ما از خرج پول ظاهرا غیر ضروری متنفر هستیم. اما آنها بدون اینکه در این راه کمی سرمایه گذاری کنند به جایی که امروز هستند نرسیدند. گاهی اوقات پرداخت زودهنگام می تواند بعداً سود زیادی بدست آورد.

اگر یک مثال بخواهم بزنم، 64.6٪ از مردم وقتی به دنبال خرید آنلاین کالا هستند روی لینک های اول Google Ads کلیک می کنند. عظیم است و بسته به محبوبیت صنعت شما ، این می تواند به معنی مشتری بسیار بیشتر و  دردسر کمتر باشد.

10. تعامل داشته باشید

ما در عصر تعاملی زندگی می کنیم و محتوای تعاملی می تواند راهی عالی برای جذب مخاطبان شما باشد. اما ، احتمالاً فکر می کنید ، بستر یک سیستم تعاملی می تواند گران باشد!؟ خوب ، می تواند باشد. اما Gleam.io مثالی از محتوای تعاملی را به اشتراک گذاشت که حتی اگر بودجه کمتری هم داشته باشید می تواند واقعاً کارساز باشد.

آنها در مورد یک شرکت بینایی به نام Zenni Optical نوشتند ، که در آن کاربران می توانند با یک مسابقه تعاملی (9 سوال ساده) قاب عینک مطلوب خود را شناسایی کنند. این به آنها کمک کرده است تا بیش از یک میلیون دلار درآمد کسب کنند – بد نیست!؟

حرف آخراینکه اکنون که تصمیم به رشد گرفته اید و (امیدوارم!) درآمد مطلوب خود را بدست آورید ، بخشهای پیشنهادی در این پست را در نظر بگیرید. تا جایی که می توانید در شبکه های اجتماعی پاسخگو باشید و فعالیت کنید. اگر می توانید به مشتریان وفادار تخفیف دهید. و مهمتر از همه ، به گونه ای با مخاطبان خود درگیر شوید که باعث خوشحالی آنها شود.

همه اینها نتیجه می دهد.

افزایش فروش اینترنتی – اینترنت مارکتینگ

افزایش فروش اینترنتی – اینترنت مارکتینگ

افزایش فروش اینترنتی – اینترنت مارکتینگ

افزایش فروش اینترنتی – اینترنت مارکتینگ

افزایش فروش اینترنتی – اینترنت مارکتینگ

فرم طراحی وب سایت

فرم سفارش خدمات سئو

فرم سفارش خدمات اپلیکیشن

فرم ثبت سفارش