استراتژی افزایش فروش در کوتاه مدت : مدیریت افزایش سفارشات آنلاین

همه ما در هر جایی جزو آرزوها و اهدافمان است که شاهد افزایش فروش سایتمان باشیم. در سراسر جهان ، به دلیل شیوع COVID-19 ، مردم مجبور شده اند خریدهای حضوری خود را در فروشگاهها کاهش دهند (یا حتی آنها را به طور کامل حذف کنند).

خدمات تحویل بدون تماس در حین قرنطینه
خدمات تحویل بدون تماس در حین قرنطینه

در نتیجه ، ما شاهد افزایش شدید سفارش آنلاین هستیم ، به ویژه برای کالاهای اساسی ، مانند محصولات خانگی و مواد غذایی.

اگرچه افزایش ناگهانی فروش آنلاین فرصتی را برای خرده فروشان فراهم می کند تا میزان فروش از دست رفته در فروشگاه را جبران کنند ،

اما همچنین یک چالش عملیاتی و لجستیکی قابل توجه است.

در بازارهای سنتی که با دستورالعمل های فاصله گذاری بسته شده اند ، به واقع ما در تجارت الکترونیکی بیش از حد انتظار شاهد افزایش سفارشات آنلاین بوده ایم.

فشار روی زنجیره تأمین به تنهایی یک چالش است. اما وقتی با مشکلات عملکرد لجستیکی و بستر تجارت الکترونیکی همراه باشید. انتظار می رود که برای فروش آنلاین برای انجام سفارشات آنلاین با مشکل رو به رو شوید.

بهترین روش های کوتاه مدت: پیش بینی و تحقق

دسترسی و عرضه را شروع کنید.
دسترسی و عرضه را شروع کنید.

با اطمینان از اینکه تقاضا و جبران مجدد کسری های فروش آنلاین در همه سطوح زنجیره تأمین را تأمین می کنید.

دسترسی و عرضه را شروع کنید.

با این حال ، انجام تمام مراحل برنامه ریزی شما نیاز به پیش بینی خاص آنلاین قابل اطمینان دارد. که بتواند سطح قابل توجهی از اهداف را به تقاضای آنلاین برساند.

در برخی موارد ، این حتی می تواند به معنای پیش بینی تقاضای آنلاین روزانه برای هر محصول در هر مکان باشد.

(چه این یک فروشگاه عادی باشد ، یا یک فروشگاه سیاه یا یک هایپر).

پایش دقیق بازار

این نوع پیش بینی دقیق به شما کمک می کند تا هرگونه تغییر در روند لازم ، از جمله:

بهینه سازی فضا ، تصمیمات اتخاذ شده سهامداران. بهینه سازی مجموعه ، بهبود بخش آنلاین و به روزرسانی های نیروی کار جهت افزایش راندمان ، کمک کند.

پیش بینی روزانه همچنین بینشی در مورد برنامه ریزی خدمات تحویل کالا. یا در صورت کلیک و جمع آوری ، اسلات وانت مشتری ارائه می دهد.

با دراختیار داشتن سفارشات بصورت آنلاین مشتری که در سیستم برنامه ریزی موجود است ، بهترین تقاضا برای مصرف آنلاین روزانه را درک کرده و آن را درک می کنید.

این اجازه می دهد تا داده ها همزمان با پیش بینی محاسبه شده از سیستم مشاهده و تجزیه و تحلیل شوند.

حتماً سفارشات باز آنلاین را در پیش بینی نهایی سیستم های برنامه ریزی بگنجانید تا بتواند مقدار سفارش را برای هر فروشگاه و شاهد افزایش فروش باشید.

فروشگاه تاریک و DC دقیق تعیین کند.

اتوماسیون برای مدیریت موثر این فرآیند ضروری است.

از این پیش بینی برای بهینه سازی سطح موجودی کالا استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که نیازهای مشتریان آنلاین جدا از تقاضا از طریق کانال های دیگر برآورده می شود.

اما چه باید کرد؟

بسیاری از خرده فروشان سفارشات آنلاین را مستقیماً از یک مرکز توزیع یا فروشگاه سیاه انتخاب می کنند. اگر فروشگاه های شما از قبل بسته شده باشد ، این بهترین گزینه است.

اگر فروشگاه های شما هنوز باز و قابل دسترسی هستند. می توانید با انتخاب مستقیم از قفسه های فروشگاه ، سفارشات آنلاین را انجام دهید.

در هر صورت ، اگر چندین کانال را از یک منبع واحد انتخاب می کنید. اعم از مرکز توزیع یا فروشگاه – باید از طریق کانال پیش بینی دقیق داشته باشید. تا موجودی کافی برای انجام سفارش را تضمین کنید.

سود نهایی در سفارش آنلاین می تواند یک پوشش نقره ای برای خرده فروشانی باشد. که در بحران ویروس کرونا دچار خسارات شدید یا حتی کامل در فروشگاه می شوند.

با شناسایی بهترین منبع سهام برای انجام سفارشات آنلاین و سپس بهینه سازی موجودی کالا توسط کانال. خرده فروشان برای مدیریت این افزایش تقاضای بی سابقه مجهزتر می شوند.

در پست آینده ، من استراتژی های بلند مدت. برای ایجاد زیرساخت را برای پشتیبانی از آنچه احتمالاً افزایش و پایدار سفارش آنلاین برای همه خرده فروشان است. دنبال خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *