انیمیشن تبلیغاتی

تاثیر انیمیشن تبلیغاتی بر توسعه تجارت شما

نقش انیمیشن در شکل گیری نگرش مصرف کننده

تاثیر انیمیشن تبلیغاتی بر توسعه تجارت شما،این مطالعه با انجام یک مطالعه تجربی اثرات انیمیشن و ارتباط آن با فرآیندهای شناختی و عاطفی و پاسخ های مخروطی را بررسی می کند. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل عاملی تأییدی چند گروهی در مقایسه نوع محصول کم درگیری و نوع محصول درگیری زیاد و در زمینه های زیاد و درگیری کم ، تفاوت گروهی قابل توجهی را در هر مسیر از نظر مقادیر شاخص های اصلاح نشان داد. این مطالعه تأیید کرد که مدل نگرش سه جانبه (به عنوان مثال ، شناخت ، عاطفه و احساس) به طور موثرتری effectivelyتحت نوع محصول کم درگیری در یک گروه بسیار درگیر کار می کند. این مطالعه به طور قابل توجهی به درک ما از رابطه بین تبلیغات تجاری متحرک و پردازش شناختی و عاطفی کمک می کند. تبلیغات متحرک بینندگان را تحریک می کند یا بر پاسخ های عاطفی و انتظارات رفتاری آنها تأثیر می گذارد.

بررسی پیامدهای آن در مدل نگرشی سه جانبه و تاثیر انیمیشن تبلیغاتی بر توسعه تجارت شما

دست اندرکاران تبلیغات ، انیمیشن را به عنوان ابزاری بالقوه یا محبوب. در زمینه طراحی تبلیغات خلاقانه و نوعی هنر تجسمی در صنعت سرگرمی به رسمیت شناخته اند. به عنوان یک کاراکتر مبتنی بر شخصیت (به عنوان مثال شخصیت های غیرانسانی برای تبلیغ یک محصول . مارک و شرکت) . انیمیشن می تواند با استفاده از محتوای دیجیتالی در رسانه های مختلف مانند اینترنت ، فناوری تلفن همراه و تلویزیون . طراحی تبلیغات را گسترش دهد. با این حال تحقیقات کمی در مورد تبلیغات متحرک و شخصیت های متحرک به عنوان سخنگوهایی انجام شده است. که نتایج شناختی و عاطفی این روش را بررسی می کنند. با توجه به کمبود تحقیقات قبلی در مورد انیمیشن ، این سبک نسبتاً محبوب در طراحی تبلیغات باقی مانده است. این مطالعه. با هدف بررسی اثرات انیمیشن و ارتباط آن با پاسخ های ساختاری و فرآیندهای شناختی و عاطفی .با انجام یک آزمایش تحت دو طرح آزمایشی مختلف انجام می شود.

مسائل مربوط به مشارکت در زمینه های رفتار مصرف کننده مورد بررسی قرار گرفته است.

بنابراین ترکیب این کانون ها می تواند. یک مطالعه سه جانبه درمورد تبلیغات متحرک وارتباط آن با نگرش های مصرف کننده ایجاد کند. این مطالعه با بررسی دقیق هر یک از این متغیرها آغاز خواهد شد.تا سوالات تحقیقاتی این مقاله در مورد رابطه بین تبلیغات تجاری متحرک و تأثیرات درگیری برای توضیح بهتر سوالات. تحقیق ارائه شده.و چگونگی تحریک تبلیغات متحرک بینندگان یا تأثیر بر شناخت و علاقه آنها به تبلیغات انیمیشن بهتر باشد. پاسخها و انتظارات رفتاری.

پیشینه نظری و تجربی

انیمیشن به عنوان ژانر طراحی تبلیغاتی

انیمیشن ها با ضبط یک سری تصاویر ثابت . نقاشی ، اشیا objects یا افراد – در موقعیت های مختلف حرکت افزایشی ایجاد می شوند. هنگام پخش ، تصاویر ثابت به عنوان یک تصویر مداوم ظاهر می شوند که توهم حرکت را ایجاد می کنند.

برخی از محققان تأکید می کنند که انیمیشن یک ابزار طراحی بسیار موثر برای جلب توجه و توجه بیننده است. انیمیشن معمولاً به دسته های مختلفی تقسیم می شود، شامل انیمیشن تصویری گرافیکی رایانه ای . انیمیشن سفالی (انیمیشن سفالی) ، انیمیشن کارتونی ، انیمیشن فیلم ، انیمیشن رسم شده ، پیکسل سازی ، انیمیشن عروسکی و انیمیشن سیلوئت.

رایج ترین نوع انیمیشن ، نقاشی های دو بعدی است که در سلولوئید یا یک کارتون سنتی ارائه شده است. اما پیشرفت های فن آوری در رسانه های دیجیتال اجازه تکنیک های جدیدی مانند.انیمیشن اشیا سه بعدی ساخته شده از خاک رس و انیمیشن های تولید شده توسط رایانه را داده است.

فن آوری های جدید نه تنها قابلیت های خلاقانه جدیدی را ارائه می دهند ، بلکه باعث کاهش زمان و هزینه های تولید می شوند و باعث ایجاد انیمیشن در تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات تعاملی می شوند. علیرغم بحث در مورد ناکافی بودن انیمیشن ، مطالعات به طور خاص بر روی عناصر تبلیغاتی مانند صدا ، رنگ و حرکت متمرکز شده اند که بینندگان به خوبی به چنین ویژگی هایی واکنش نشان می دهند .

انیمیشن یک ابزار مهم طراحی در رابط های گرافیکی

بعلاوه ، فناوری های جدید مفهوم طراحی تبلیغات و انیمیشن را گسترش داده و از نو اختراع کرده اند. انیمیشن به یک ابزار مهم طراحی در رابط های گرافیکی اخیر.تبدیل شده است. زیرا باعث ایجاد انگیزه در عملکرد مصرف کننده می شود و توجه بیننده را به ویژگی های خاص. محصول جلب می کند. عکس از محصول می تواند شامل پیکان ها یا سایر تصاویر متحرک باشد.که توجه بیننده را به یک ویژگی محصول جلب می کند.

متیو و همکاران دریافتند که کودکانی که یک شخصیت رسانه ای محبوب را روی جعبه غلات مشاهده می کنند.گزارش می کنند که غلات را بیشتر از کسانی که جعبه بدون شخصیت را مشاهده می کنند دوست دارند.

نقش شخصیت های معروف

این نتیجه شواهدی را نشان می دهد.که استفاده از شخصیت های معروف در محصولات غذایی بر ارزیابی طعم کودکان تأثیر می گذارد. یک سخنگوی مجاز در بسته بندی غلات ارتباط نزدیکی با ارزیابی ذائقه کودکان از غلات دارد .Heiser و همکاران دریافتند.در مقایسه با استفاده از سخنگوی انسانی در همان تبلیغات.استفاده خلاقانه از سخنگویان کارتونی در تبلیغات چاپی منجر به ایجاد موارد بیشتر می شود.

نتایج مثبت تبلیغات مصرف کننده.تأثیرگذاری بر نگرش نسبت به تبلیغات .نگرش نسبت به مارک ها و قصد خرید در رابطه با نام تجاری تبلیغ شده. فورنیس خاطرنشان کرد.که انیمیشن سفالی عملکرد مثبتی در بازتولید حرکت حرکتی واقعی انسان مانند و توهم حرکت بدون شکست دارد. بنابراین ، هنگامی که واقعیت به اندازه کافی واقعی به نظر نمی رسد.یک تبلیغات انیمیشن به خوبی طراحی شده می تواند شکافهای درک شده را کاهش دهد.

تاثیر انیمیشن تبلیغاتی

سایمون تأکید کرد که انیمیشن به مشتریان تبلیغاتی ابزاری قدرتمند ارائه می دهد. فرصتی برای نمایش محصول یا خدمات از طریق یک تور مجازی دقیق در اینترنت. به عنوان مثالFCB و شرکت تولید مهندسی ادراک اخیراً اقدام زنده را ادغام کرده اند.و انیمیشن در یک کارزار آگاهی .از سلامت روان که مسائل پیرامون افسردگی را برجسته می کند. این روش ترکیبی به عنوان یک روش موثر برای ورود به سر مردم تلقی می شود

علیرغم بحث در مورد ناکافی بودن انیمیشن. مطالعاتی که به طور خاص مربوط به عناصر تبلیغاتی مانند صدا .رنگ و حرکت می شوند ، توجه دارند که بینندگان به خوبی به چنین ویژگی هایی واکنش نشان می دهند. علاوه بر این ، فناوری های جدید مفهوم طراحی تبلیغات و انیمیشن را گسترش داده و از نو اختراع کرده اند. در حالی که مطالعات قبلی بر نگرش کودکان نسبت به تبلیغات.ومحصولات متحرک یا اثربخشی سخنگویان متحرک متمرکز بود. تبلیغ انیمیشن مطالعه بیشتری را ضروری می داند. زیرا به ژانر طراحی فزاینده ای محبوب تبدیل شده است که مورد توجه مصرف کنندگان در هر سنی است.

بسیاری از محققان ادعا می کنند .که انیمیشن می تواند مصرف کنندگان را به عمل ترغیب کرده و موجب افزایش شناخت.و یادآوری نام تجاری شود. مطالعات تجربی درباره حرکت در تبلیغات.اثرات روانشناختی آن را بررسی کرده است.که حرکت می تواند بر پردازش شناختی انسان تأثیر بگذارد و توجه بیننده را به تبلیغات افزایش دهد.

ابعاد نگرشی سه جانبه در تبلیغات

هدف این مقاله بررسی نقش انیمیشن در ابعاد نگرشی سه جانبه است (به عنوان مثال شناخت ، محبت و مخروطی). بسیاری از محققان مدل های سلسله مراتبی قبلی و ابعاد نگرشی سه جانبه مشترک هر یک را خلاصه کرده اند. (الف) یک مولفه شناختی (توجه،آگاهی ،درک،عقاید و نظرات و یادگیری) . (ب) یک مولفه عاطفی (ارزیابی ، نگرش ، احساس ، اعتقاد راسخ و تسلیم) .و (ج) یک مولفه ادراکی (قصد ، رفتار و عمل). مولفه شناختی به عنوان دانش و اعتقادات مصرف کننده تعریف می شود.

بسیاری از مدل های رفتار مصرف کننده در پی معرفی مدل سلسله مراتب Lavage و Steiner اثرات ایجاد شده است. چندین گزینه جایگزین برای مدل اصلی لاویج و اشتاینر .مدل های مختلف سلسله مراتبی را برای موقعیت های مختلف تصمیم گیری مصرف کننده پیشنهاد می کند. اما در اهمیت سه اصل اساسی مدل سلسله مراتب تأثیرات (به عنوان مثال شناخت ، عاطفه و ادب) توافق دارند.

همانطور که در طبقه بندی سه جانبه تاریخی وی خلاصه شده است.مدل کروگمن (به عنوان مثال ، شناخت – عاطفه – رابطه) می تواند در شرایط کم درگیری استفاده شود. Vaughn سعی داشت طبقه بندی سه جانبه (احساس-یادگیری-انجام) را در تقسیم پاسخهای اقتصادی. پاسخگو ، روانشناختی و اجتماعی در مدل FCB توضیح دهد. مدل ابعاد نگرشی سه جانبه سلسله مراتب متوالی حوادثی را که در آن رفتارهای خرید مصرف کننده رخ داده است. شامل آگاهی ، دانش ، علاقه ، ترجیح و اعتقاد راسخ ایجاد می کند .

تاثیر انیمیشن تبلیغاتی بر توسعه تجارت شما

علاوه بر این ، لاویج و اشتاینر ادعا کردند که شناخت شامل آگاهی و دانش تأثیرگذار است. شامل پسندیدن و ترجیحات است ، و آن مخلوط شامل محکومیت و خرید است. مدل Zajonc و Markus (به عنوان مثال توالی شناختی تأثیرمخروطی نشان می دهد .که تنظیمات ترجیحی نیازی به مبنای شناختی ندارند ، اما در عوض اساساً بر اساس تأثیر است. علاوه بر این توالی همکاران توضیح دادند که رفتارهای خرید مصرف کننده دنبال می شود. با شکل گیری نگرش برای تقویت انتخاب های مصرف کننده . و در نهایت یادگیری انتخابی برای حمایت بیشتر از تصمیمات خرید.

Hoyer و MacInnis متذکر شدند که مردم تمایل دارند تبلیغات تجاری را منفعلانه مشاهده کنند. زیرا اطلاعات ارائه شده برای پردازش به انگیزه کمتری نیاز دارد. بنابراین با توجه به تأکید آنها بر شخصیت های جذاب و دوست داشتنی و حرکت شوخ طبعی و موسیقی دلپذیر.مهم است که چگونه تبلیغات تجاری متحرک از طریق مسیرهای پردازش محیطی بر نگرش مصرف کننده تأثیر می گذارد. بسیار مهم است.

هدف از این مطالعه نشان دادن .چگونگی ایجاد اثرات شناختی احساسی و ساختاری انیمیشن از طریق رویه های طراحی تجربی روانشناسی است. انیمیشن به عنوان محرک توسعه منطقی مطالعات تبلیغاتی قبلی است زیرا انیمیشن را می توان محرک عاطفی دانست. که می تواند پاسخ های مثبتی در مصرف کننده ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *