فاللور واقعی اینستاگرام - شبکه های اجتماعی

10 راه برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام – قبل از خرید فالور های جعلی بخوانید

آیا ربات های اینستاگرام فالوور واقعی اینستاگرام جذب می کنند؟

بسیاری از سایت ها و رباتها وعده های عجیب جذب فالوور واقعی اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر را می دهند. شاید بارها دیده باشید و حتی به شما پیشنهاد شده باشند. اما آیا واقعا این ممکن است؟ آیا ممکن است از ربات فالوور واقعی اینستاگرام کسب کرد؟

به جرات به عنوان یک کارشناس رسانه های اجتماعی عرض میکنم مطلقا خیر!!!!! کسب فالوور واقعی در اینستاگرام به فاکتور های بسیاری بستگی دارد. اهم از تولید محتوای هدفمند و با زمانبندی مشخص، درک نیاز مخاطبان هدف و راضی نگاه داشتن آنها و …

پس راه حل چیست؟

ما در این مقاله 10 روش ارگانیک جذب فالوور واقعی اینستاگرام را توضیح می دهیم و امیدواریم پیش از مراجعه به وب سایت های خرید فالوور این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید.

و پیش از از بین رفتن اعتبارتان در شبکه های اجتماعی خودتان آستین بالا زده و دست به کار شوید.

و اما اینستاگرام کجاست؟

اینستاگرام به سنگ بنای حضور اجتماعی بسیاری از برند ها تبدیل شده است. و باعث ایجاد ترافیک سودآور به صفحات فرود (وب سایت ها) ، رشد نرخ تبدیل ها و ایجاد مخاطبان جذاب می شود.

اگر حضور اینستاگرام شما آنچنان که انتظار دارید قوی نیست ، شاید وقت آن رسیده باشد که یاد بگیرید چگونه استراتژی های خود را برای به دست آوردن فالوور واقعی و ارگانیک در اینستاگرام ، جدی تر کنید.

هرچه مخاطبان شما بیشتر شوند فرصت بیشتری برای تعامل با کاربران و ایجاد تجربیات بی نظیر برای آنها فراهم می شود.

تمایز ارگانیک مهم است: گاهی اوقات برندها هنگام تلاش برای به دست آوردن دنبال کنندگان بیشتر اینستاگرام ، راه ساده ای را در پیش می گیرند.

پرداخت هزینه لایک و سایت های فالوور در همه جا وجود دارد ، اما این میانبرها هرگز ارزش آن را ندارند ، زیرا الگوریتم اینستاگرام به طور منظم برای از بین بردن حساب های پرداختی و کیفیت پایین و تعاملات به روز می شود.

ناگفته نماند ، اگر در هوادار اینستاگرام شما دنبال کننده ای نباشد که خرید می کند ، از صفحات سایت شما بازدید می کند و از برند شما با دوستان و دنبال کنندگان خود صحبت می کند.

در نهایت آن پیجی که در اینستاگرام شما را دنبال می کند پوچ است. با این نکات در مورد جذب بیشتر فالوورهای اینستاگرام ، حضور خود را به روش صحیح شروع کنید.

10 روش افزایش فالوور اینستاگرام

1. حساب اینستاگرام خود را بهینه کنید

فالوور واقعی اینستاگرام - شبکه های اجتماعی
پروفایل و خصوصا بیو را در مرحله اول توجه خود قرار دهید

قبل از اینکه بفهمید چگونه می توانید فالوور در اینستاگرام بدست آورید ، یکی از مهمترین مراحل این است که حساب خود را کاملاً بهینه کنید.

بیو اینستاگرام برند خود را به عنوان “صفحه اصلی” حساب خود در نظر بگیرید.

بدون داشتن بیو ، زیرنویس های تصویر ، نام کاربری یا تصویر نمایه مناسب ، مردم چگونه می توانند حساب کاربری و پست هایتان را به برند شما ربط بدهند؟

ممکن است بدیهی به نظر برسد ، اما در اینستاگرام بیو و تصویر شما به شکل گیری پایه های هویت برند شما کمک می کند.

پیوند موجود در بیوگرافی شما یک نقطه برای هدایت بازدید Instagram به سایت شما است ، بنابراین بهینه سازی حساب کاربری شما ضروری است.

اگر مطمئن نیستید به کجا پیوند دهید ، صفحات بازاریابی یا محصولی را که مربوط به کلمات کلیدی ، هشتگ ها یا کمپین های خاص در حساب اینستاگرام خود هستند ، امتحان کنید.

پیوند دادن به صفحه اصلی شما درست است – اما چرا هنگام انتقال از bio به یک سایت ، یک تجربه منسجم به کاربران نمی دهید؟

این امر باعث محبوبیت صفحات فرود (وب سایت) پیوند IG شده است که پیوندهای مربوط به چند محتوای آخر ذکر شده در خبرخوان یک مارک را در خود جای داده اند و پست های “پیوند در بیو” که به هدایت مخاطبان به آن پیوندها کمک می کند.

نام کاربری

علاوه بر این ، نام کاربری خود را تا آنجا که ممکن است جستجوگرانه نگه دارید ، که معمولاً به این معنی است که به نام تجاری واقعی خود نزدیک باشید.

اگر نام کسب و کار شما طولانی تر است ، آن را به چیزی که مخاطب تشخیص می دهد کوتاه کنید. اعداد یا نویسه های خاص را به نام کاربری خود اضافه نکنید و در صورت امکان آن را با سایر دسته های رسانه های اجتماعی که از قبل دارید مطابقت دهید.

بهترین راه برای بهینه سازی حساب کاربری خود ایجاد و پیروی از استراتژی بازاریابی اینستاگرام است. راهنمای رایگان ما را برای شروع بارگیری کنید(به زودی…).

2. یک تقویم محتوای ثابت داشته باشید

بدترین کاری که می توانید هنگام جذب فالوور در اینستاگرام انجام دهید ارسال مطالب در زمان های تصادفی است.

اگر در ابتدا به اندازه کافی خوش شانس هستید که کاربران را وادار به دنبال کردن خود کنید ، نمی خواهید آنها را فراموش کنید که در وهله اول شما را دنبال کردند.

برای مقابله با این مسئله ، به یک برنامه منظم ارسال پست نیاز دارید. به طور معمول ، برندها نباید بیش از چند بار در روز پست ارسال کنند تا از هرزنامه در امان بمانند ، اما با هر شروطی که باشید ، آن را ثابت نگه دارید.

تقریباً 200 میلیون کاربر اینستاگرام روزانه وارد سیستم می شوند ، بنابراین برای اینکه شبکه خود را حتی گسترده تر کنید. سعی کنید چند بار در طول روز انتشار داشته باشید.

در واقع ، تحقیقات بسیار دقیق ما درباره بهترین زمان ارسال به اینستاگرام ، مهمترین زمان برای ارسال برای چندین صنعت را مشخص می کند.

می توانید نتیجه تحقیقات ما را در مورد بهترین زمان ها در تمام زمینه های موضوعی در زیر ببینید:

فالوور واقعی اینستاگرام - شبکه های اجتماعی
جدول زمانی بهترین زمانها برای انتشار و گستردگی ترافیک در اینستاگرام در طی 24 ساعت

رعایت یک برنامه به شما کمک می کند تا یک تجربه ثابت را برای فالوورهای خود ایجاد کنید و آنها را در جریان نام تجاری خود قرار دهید.

اما اگر از خود می پرسید که چگونه؟ کافیست در جدول بالا بهترین زمانها را برای انتشار پست های خودتان انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که بهتر است در طول روز و با فاصله زمانی مشخصی انتشار داشته باشید.

3. پست های اینستاگرام را از قبل برنامه ریزی کنید

در حالی که الگوریتم اینستاگرام تغییر کرده است تا محتوای بیشتری را که کاربران دوست دارند نشان دهد. ارسال در زمان مناسب همچنان می تواند با افزایش تعامل کلی دریافتی ، به پست های شما چشم انداز بیشتری دهد.

برند شما کارهای زیادی برای ارتقا سطح دید انجام می دهد و برنامه ریزی برای محتوای اینستاگرام یکی از آنهاست.

با استفاده از جدیدترین ابزارها و تکنیک ها، ما می توانیم از طریق فرآیندی آسان به برند تجاری شما در زمان بندی مطالب کمک کنیم.

با برنامه ریزی پیش از محتوا ، کل تیم شما می تواند مبارزات و برنامه ها را با کارآیی بیشتری مشاهده کند.

ساخت محتوا باید از قبل بسیار هوشمندانه تر باشد. و با استفاده از ابزارهای برنامه ریزی اینستاگرام ما می توانید به مخاطبان خود دسترسی پیدا کرده و جریان مداوم محتوا را همزمان حفظ کنید.

طرح محتوای اینستاگرام خود را با وب جنیوس کامل کنید

علاوه بر برنامه ریزی یک تصویر کامل از تقویم محتوای اینستاگرام ، وب جنیوس ویژگی های بیشتری را نیز برای تکمیل خوراک نام تجاری شما ارائه می دهد.

با استفاده از کتابخانه دارایی ما تصاویر تصویب شده توسط IG را با تیم خود به اشتراک بگذارید. یا ویژگی پیش نمایش شبکه ما را امتحان کنید. تا مطمئن شوید همه جنبه های حضور شما به سبک نام تجاری شما مطابقت دارد.

4. شرکا و مدافعان برند خود را برای ارسال مطالب خود وادار کنید

هنگامی که یاد می گیرید چگونه بیشتر فالوور اینستاگرام به دست بیاورید ، مهم است که از ارزش مخاطبان خود مطلع شوید.

هرچه تعداد فالوورهای شما (به صورت ارگانیک) بیشتر شود ، خریداران و مشتریان علاقه مند بیشتری خواهید داشت.

بهترین راه برای جلب مشتریان در پیگیری شما این است که در مقابل آنها قرار بگیرید و حضور داشته باشید. حضور در اینستاگرام خود و همچنین دیگران بسیار مهم است.

سعی کنید از محتوای تولید شده توسط کاربر حمایت مالی کنید تا نام تجاری خود را در اخبار مشتریان وارد کنید. همچنین می توانید مسابقات اینستاگرام را برگزار کنید تا برند خود را به مخاطبان بیشتری برسانید.

این نوع کمپین ها با نشان دادن اینکه طرفداران شما به اندازه کافی برای بازنشر محتوای شما یا ایجاد UGC اختصاصی خود سرمایه گذاری می کنند ، اثبات اجتماعی ایجاد می کنند.

راه دیگر این است که دسته خود را در مقابل مخاطبان بسیار بیشتری قرار دهید.

سعی کنید با حساب های بزرگ اینستاگرام در صنعت خود مانند تأثیرگذاران برجسته در فضای خود کار کنید تا محتوای شما را برای مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

فقط مطمئن شوید که چیزی با ارزش ارائه می کنید. آخرین کاری که می خواهید انجام دهید بسیار پر فروش به نظر می رسد. برای ایجاد مخاطبان اینستاگرام خود ، همکاری های بازاریابی و برنامه های بازاریابی مشترک با سایر مشاغل پیدا کنید.

5. از فالوورهای جعلی اینستاگرام دوری کنید

تفاوت زیادی بین حساب کاربری اینستاگرام با فالوورهای جعلی و قانونی وجود دارد.

شاید به راحتی خرید فالوورهای اینستاگرام وسوسه انگیز به نظر برسد ، اما این واکنش بیش از مزایای رشد آلی فالوور است.

مشکلاتی که فالوور های جعلی اینستاگرام ایجاد می کنند:

فریب دنبال کنندگان جدید: اگر کاربران به فید غیرفعال اینستاگرام با ده ها هزار دنبال کننده بروند ، اعتبار حساب را کاهش می دهد.

مردم را فریب ندهید تا شما را دنبال کنند. برای تعامل بهتر اعتماد و روابط طولانی مدت ایجاد کنید.

ROI نداشته باشید: ممکن است خرید دنبال کننده آسان تر باشد ، اما ربات خریداری شده یا فالوورهای جدید بدون سرنشین شما هیچ چیز خریداری نمی کنند.

مردم به یک دلیل برندهای تجاری را در اینستاگرام دنبال می کنند – آنها آنچه را که شما ارسال می کنید دوست دارند – یا به طور کلی شرکت شما را دوست دارند.

اینها هزینه کنندگان واقعی هستند و پول را برای تجارت شما به ارمغان می آورند.

وزوز کم یا زیاد ایجاد کنید: اگر 10 هزار دنبال کننده جعلی دارید ، چه تعداد از آنها قصد دارند درباره محتوای شما نظر بدهند ، پسندیده و به اشتراک بگذارند؟

به احتمال زیاد ، این حساب های ربات یا جعلی توسط اینستاگرام پاک می شوند ، حذف می شوند و باعث می شوند پست های شما تبدیل به قبرستان شود.

افراد واقعی توانایی اشتراک گذاری ، پسندیدن ، نظر دادن و تعامل با پست های اینستاگرامی شما را دارند. بعلاوه ، این کاربران وقتی شخصی در آن طرف پاسخ می دهد لذت می برند.

به عنوان مثال:

لوازم آرایشی و بهداشتی Lush وقت می میگذارد و به سوالات مختلف محصول پاسخ می دهد (امتحان کنید!). که نتیجه آن بازگشت کاربران ، پیگیری یا احتمالاً اشتراک با دیگران است. این تعاملات همیشه ارزش بیشتری نسبت به مجموعه دنبال کنندگان غیرفعال دارند.

مطالب جذاب و داغ!

6. اینستاگرام خود را در همه جا به نمایش بگذارید

شبکه های اجتماعی - فالوور واقعی اینستاگرام
در همه جا باشید و پروفایلتان را نمایش دهید

اگر شما اینستاگرام خود را تبلیغ نکنید ، افراد چگونه می توانند حساب کاربری شما را پیدا کنند؟ مطمئن شوید که حساب اینستاگرام شما در وب سایت و سایر شبکه های اجتماعی شما ذکر شده است.

ایجاد آگاهی از برند

ایجاد دید و آگاهی یکی از بهترین راه های کشف شدن است. اگر واقعاً می خواهید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید ، به مردم اطلاع دهید که کجا شما را پیدا کنند.

شما می توانید دکمه های رسانه های اجتماعی را به وب سایت و وبلاگ خود اضافه کنید تا به ارتقا shares اشتراک اجتماعی در همه شبکه های شما کمک کند.

و همچنین به مردم نشان دهید که کجا شما را در اینستاگرام پیدا کنند.

ایده عالی دیگر این است که از طریق حساب های رسانه های اجتماعی خود از طریق تبلیغات پل بزنید. موزه هنر مدرن به طور مرتب آگاهی در مورد اینستاگرام خود را از طریق توییتر منتشر می کند. به راحتی می توانید از سایر شبکه های اجتماعی خود برای هدایت کاربران به اینستاگرام خود استفاده کنید.

با این حال ، اطمینان حاصل کنید که فقط درخواست فالو نمی کنید. در عوض باید سعی کنید محتوای منحصر به فرد خود را در اینستاگرام خود تبلیغ کنید تا کاربران دلیل داشته باشند که شما را در آنجا دنبال کنند.

خوشبختانه ، با اضافه کردن تعداد زیادی محتوای جدید و ویژگی های ویدئویی مانند Stories ، IGTV و Reels ، این فرصت عالی برای ایجاد فالوور از طریق محتوای خلاقانه دارید.

7. دنبال کنندگان محتوای ارسال شده می خواهند

اگرچه این گفتنش راحت تر از انجام آن است ، اما هوشمندانه است که یاد بگیرید فالوورهای شما چه محتوایی می خواهند ببینند.

به سرعت در اینستاگرام خواهید فهمید که برخی از مطالب عملکرد بهتری نسبت به بقیه دارند. به همین دلیل آزمایش بسیار مهم است.

اعم از فیلتر ، زیرنویس ، انواع محتوا یا زمان ارسال ، کمترین جزئیات می تواند تفاوت ایجاد کند.

گوش خود را با روندهای جدید اینستاگرام تیز نگه دارید. تا بدانید که چه موقع محتوای محبوب را ارسال می کنید.

برای اینکه یک مرحله جلوتر از تجزیه و تحلیل خود بروید ، برند شما باید روی ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام سرمایه گذاری کند.

با این کار ردیابی ، محک زدن و تجزیه و تحلیل محتوای اینستاگرام در بین حساب ها راحت تر خواهد بود.

با تجزیه و تحلیل فیلترها ، زیرنویس ها و موارد دیگر ، به استراتژی محتوای خود اطمینان داشته باشید تا ببینید چه چیزی برای مخاطبان شما بهتر است.

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، سعی کنید رقبا را تجزیه و تحلیل کنید.

شما نباید مستقیماً از رقبای خود کپی کنید ، اما یادداشت برداری درباره کارهایی که انجام می دهند یا ارسال آنها که باعث تعامل می شود هوشمندانه است.

کمی تحقیق رقابتی می تواند کمک زیادی کند.

8. مکالمه را شروع کنید

یکی از بهترین راه ها برای آگاهی کاربران از اینستاگرام شما مکالمه است. طبق شاخص اجتماعی Sprout 2020 ، مصرف کنندگان می خواهند با اولین محتوای بصری مانند عکس (68٪) و ویدئو (50٪) و پس از آن 30٪ که می خواهند با پست متنی درگیر شوند.

اینستاگرام مناسب این نمایه مخاطب است و تصاویر جالب توجه را با زیرنویس ها مرتبط می کند. که وقتی مهارت های نوشتن متن زیرنویس اینستاگرام را یاد بگیرید ، می تواند به همان اندازه جذاب باشد.

مردم همچنان از رسانه های اجتماعی به عنوان مرجع تماس خود با برندها استفاده می کنند ، خواه این سوال برای سوالات خارج از حیطه محصولات باشد، سوالات جدی درباره مشتری مداری ، یا تمجید از برندها و انتقادات و …

و برای تجارت خود باید در اینستاگرام حمایت و ارتباط برقرار کنید.

سعی کنید هرچه بیشتر به سوالات یا نظرات پاسخ دهید ، زیرا این می تواند به معنای تفاوت بین مشتری جدید ، فالوور یا بهبود روابط شما با مخاطبان باشد.

تحقیقات شاخص ما همچنین نشان داد که 89٪ از مصرف کنندگان پس از پیگیری اجتماعی از یک برند خرید می کنند.

بنابراین مهم است… که توجه و وفاداری لازم را برای تبدیل بازدید کننده به نمایه خود به دنبال کننده حفظ کنید.

فالوور واقعی اینستاگرام - شبکه های اجتماعی
به این آمار با دقت نگاه کنید

هرچه مکالمه در مورد مطالب شما بیشتر شود ، احتمال جذب فالوور واقعی اینستاگرام برایتان بیشتر می شود. از پیروان خود قدردانی کنید و از پاسخ دادن نترسید.

9. هشتگهایی را که تبدیل می شوند پیدا کنید

یکی از جدی ترین روش های جذب فالوور واقعی اینستاگرام هشتگ است.

برای سالها هشتگ به عنوان ابزاری اساسی برای نمایش برند خدمت کرده است. و به ما اجازه می دهد تا دامنه اجتماعی خود را گسترش دهیم.

شما به عنوان یک بازاریاب می خواهید جامعه خود را با به دست آوردن فالوور و هشتگ ها درست کنید.

اگر مبتدی هستید ، هشتگ هایی پیدا کنید که خیلی پر جمعیت نباشند. Social Media Examiner با توضیح چگونگی هشتگ #love بیش از 184 میلیون عکس به آن متصل کرده است ، این نظریه را نشان می دهد.

تلاش برای برجسته سازی محتوای اینستاگرام خود در دریایی از میلیون ها عکس و فیلم ، کار ساده ای نیست.

شما باید هشتگ هایی را پیدا کنید که افراد در مخاطبان شما بیشتر بخواهند آنها را بررسی کنند. اگر اتصال مربوطه برقرار شود ، این کاربران احتمالاً حساب شما را دنبال می کنند.

هشتگ های منحصر به فرد و مارک دار… یکی از راه های دسته بندی پست ها در مورد محتوای بیش از حد مربوط به مارک و تبلیغات شما است.

به عنوان مثال ، M & Ms در تمرکز هشتگ ها به رویدادی که در آن شرکت می کنند کار بزرگی انجام می دهد.

با استفاده از هشتگ هایی مانند #mmspotlight ، نام تجاری مخاطبان خود را به طور مستقیم تر در مکان رویداد کنسرت کانون توجه قرار می دهد و باعث ایجاد آگاهی می شود.

درک نحوه عملکرد هشتگ های شما در اینستاگرام نیز برای استفاده از آنها به همان اندازه حیاتی است. و با ابزارهای تجزیه و تحلیل هشتگ… شما مستقیماً به داده ها و عملکرد هشتگ دسترسی دارید تا ببینید بهترین کارها چیست.

فالوور واقعی اینستاگرام - شبکه های اجتماعی
یک آمار دیگر از میزان جذابیت هشتگ های عموما انگلیسی

کورکورانه وارد دنیای بی در وپیکر هشتگ ها نشوید. بدانید چه چیزی را برچسب گذاری می کنید تا بتوانید مخاطب جذب کنید.

10. فالوورهای اینستاگرام خود را خوشحال کنید

نکته آخر اینکه ، وقتی فالوورهای اینستاگرام خود را خوشحال می کنید ، نتیجه رشد مخاطبان را مشاهده می کنید. ما نکات زیادی در مورد یک ایده فکری و برنامه ریزی برای محتوا به شما داده ایم. بنابراین آنها را به روشی عملی کنید که از نظر صدای برند شما واقعی باشد. به عبارت دیگر ، از به نظر رسیدن مانند یک شخصیت: نیازمند ، فروش محور یا رباتیک خودداری کنید.

برای بسیاری از حساب ها ، این به معنی پاشیدن در پست هایی است که به طور قانونی برای ایجاد لبخند به لب فالوورها و ایجاد روابط با مشتری طراحی شده اند.

فراموش نکنید که محتواهایی را برای فالوورهای خود فراهم کنید که گویی آنها در خوراک شخصی شما دوستتان هستند:

این ممکن است شامل ارسال الگوهای رفتاری ، محتوای الهام بخش یا فقط به اشتراک گذاری مجدد عکسهای جالب یا آثار هنری باشد

(البته از همه به درستی اعتبار گرفته شده است)

که می تواند به شما کمک کند در طول روز کمی برداشت ذهنی را دنبال کنید.

در حال رشد فالوور اینستاگرام خود هستید؟

اینستاگرام به محبوبیت بیشتری در بین مخاطبان ادامه می دهد. بنابراین استفاده از این نکات برای جذب فالوور به شما در افزایش دسترسی کمک می کند. افزایش فالوور واقعی اینستاگرام کار سخت و زمان بر اما شدنیست. کمی تلاش و انگیزه اینکار را به بسیار ساده تر از آنچه فکر نید ممکن می کند.

دوست دارید بیشتر بخوانید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *