5 راه برای منبع سازی و ایجاد محتوای با کیفیت اینستاگرام

محتوا اینستاگرام – افزایش فالور

تولید محتوا در اینستاگرام

تأمین محتوای اینستاگرام می تواند یک مشکل باشد. ارائه مفاهیم و سپس در واقع یافتن تصاویر مناسب برای خوراک خود گفتن آسانتر از انجام آن است. از آنجا که محتوای اینستاگرام شما نه تنها باید برای مخاطبان هدف شما مرتبط و جالب باشد – بلکه باید زیبا هم باشد!

اینستاگرام یک پلتفرم کاملاً بصری است و به طور کلی کمپین های بازاریابی موفق در شبکه های اجتماعی به شدت وابسته به تصاویر چشم نواز و جذاب هستند. بنابراین ، فشار وارد شده است!

تولید محتوا در اینستا

محتوا حیات حیات حساب اینستاگرام شماست. اما تهیه منابع لازم نیست که سردرد بزرگی داشته باشد.

اگر وقت و منابع لازم برای گرفتن عکس های خود را برای اینستاگرام ندارید ، یا اگر تجارت شما فروش چیزهای ملموسی مانند لباس یا محصولات زیبایی نیست که در خوراک اینستاگرام زیبا به نظر برسند ، خسته نباشید!

روش های زیادی وجود دارد که می توانید یک خوراک جذاب با زیبایی جالب ایجاد کنید – حتی اگر چیزی به عنوان مثال ظروف نرم افزاری فروتنانه یا غیرمحرمانه می فروشید یا یک محصول کاملاً دیجیتال را تبلیغ می کنید که تجسم آن غیرممکن به نظر می رسد.

این مقاله به طور دقیق نحوه تحقیق در مورد تصاویر برای حساب اینستاگرام شما ، جایی که می توانید آنها را پیدا کنید و مواردی که باید هنگام استفاده از آنها برای ارتقا your نام تجاری خود در نظر بگیرید ، شامل خواهد شد. بنابراین ، بیایید شروع کنیم!

1. محتوای اینستاگرام خود را با استفاده از الگوها ایجاد کنید

قبلاً اینگونه بود که اگر می خواستید از ابتدا تصویری با مارک طراحی کنید ، مجبور بودید یک طراح پیدا کنید (یا یک کاربر فتوشاپ باهوش باشید). خوشبختانه ، این روزها وب سایت های بسیار زیادی وجود دارند که قالب های از قبل طراحی شده را ارائه می دهند ، شما می توانید با کمترین تلاش اصلاح کنید تا متناسب با نیازهای شما باشد.

شاید بخواهید پستی برای تبلیغ یک پیشنهاد ویژه ایجاد کنید؟ شاید شما برای اعلام زمان های جدید افتتاحیه برای تجارت خود به الگویی نیاز داشته باشید؟ یا شاید می خواهید یک دستورالعمل را که در وبلاگ خود به اشتراک گذاشته اید فشار دهید؟

هر پیامی را که می خواهید ارسال کنید ، می توانید آن را با یک الگو انجام دهید!

نگاهی به این مثال از Venngage – الگوی عالی برای وبلاگ نویسان غذا یا رستوران ها:

تولید محتوا در اینستا

اگر روی الگوی اینستاگرام کلیک کنید می توانید کپی را ویرایش کرده و رنگ و سبک قلم دیگری را انتخاب کنید. با این حال ، شما نیازی به کار زیاد ندارید – در واقع ، هرچه الگو را کمتر تغییر دهید ، بهتر (این نکته یک الگوی از قبل طراحی شده است!).

پس از نهایی کردن الگوی خود ، می توانید آن را بارگیری کرده و سپس به همراه یک زیرنویس خلاصه در Instagram بارگذاری کنید!

تولید محتوا در اینستا

2. تصاویر با کیفیت بالا را پیدا کنید

تصاویر سهام در چند وقت اخیر کمی بازخورد بدی دارند ، اما این بدان معنا نیست که شما نباید از آنها استفاده کنید!

برعکس ، آنها می توانند به شما کمک کنند تا در صورت استفاده با مخلوطی از تصاویر دیگر ، مانند الگوها ، یک خوراک متنوع ایجاد کنید. با این اوصاف ، همه تصاویر سهام آنچه را که لازم است برای بدست آوردن یک جایگاه اصلی در خوراک شما باشد ، ندارند – بعضی از آنها می توانند بسیار وحشتناک باشند!

برای یافتن عکسهای با کیفیت بالا که در واقع “جالب” به نظر نمی رسند ، به Unsplash یا Stocksnap.io بروید. آنها طیف وسیعی از تصاویر را به صورت رایگان ارائه می دهند ، و شما مطمئناً هر موقعیتی را که پیدا کرده اید مناسب را پیدا خواهید کرد.

اگر کمی بودجه برای خرج کردن دارید ، Stocksy را امتحان کنید. همانطور که برای یک سرویس پولی انتظار دارید ، کیفیت تصاویر بالاتر است و تنوع آن بیشتر است.

با توجه به ابعاد پیشنهادی یک پست اینستاگرام 1080p x 1080p ، فقط باید اندازه تصویر صحیح را خریداری کنید (تعداد معدودی با قیمت های مختلف موجود است).

اگر می خواهید تصاویر سهام مورد استفاده خود را منحصر به فرد کنید (با توجه به اینکه همه ما از همان تصاویر استفاده می کنیم) می توانید آنها را با اضافه کردن پوشش های متن ، فیلترها ، آیکون ها ، حاشیه ها … هرچه دوست دارید سفارشی کنید!

ارائه دهندگان الگو مانند Venngage به شما امکان می دهند با استفاده از عناصر تعبیه شده در بالا ، تصاویر سهام را بارگذاری کرده و آنها را مستقیماً در الگوی “بوم سفید” ویرایش کنید.

3. محتوای اینستاگرام را از مارک های درون طاقچه خود دوباره ارسال کنید

آیا وقت ندارید که محتوای Instagram خود را ایجاد کنید؟ یا ایده های محتوای جدید را طوفان فکری کنید؟ خوب ، خبر خوب این است ، شما نیازی به این کار ندارید!

ممکن است اینگونه باشد که دیگر حسابهای اینستاگرام در تولید محتوا مورد علاقه مخاطبان شما کار بزرگی انجام می دهند.

به شرط اجازه گرفتن و اعتبار مناسب ، بازنشر محتوای اینستاگرام از مارک های مشابه شما یا هر حسابی که مربوط به مخاطبان و استراتژی اینستاگرام شما باشد مشکلی ندارد.

برای ارسال مجدد محتوای اینستاگرام و انجام آن “به صورت قانونی” ، آنچه در اینجا باید انجام دهید این است:

 

برای کشف محتوای با کیفیت ، هشتگ ها و حساب ها را دنبال کنید

برای تهیه محتوا برای بازپخش ، برخی از مارک هایی را که دارای حساب های الهام بخش اینستاگرام هستند ، مخاطبان مشابه شما و رقبای مستقیم ، ایده پردازی کنید. نوشتن برخی ایده ها در دفترچه یادداشت مفید خواهد بود.

 

حساب های اینستاگرام آنها را بررسی کنید و سپس لیستی از کسانی که بهترین محتوا را برای به اشتراک گذاری شما تولید می کنند ، تهیه کنید.

دنبال کردن آنها شروع کنید تا از پستهای اخیر آنها مطلع باشید و با ضربه زدن روی نماد نشانک زیر هر پست یا ویدیوی اینستاگرام ، پست های خاصی را که فکر می کنید ارزش اشتراک گذاری دارند ذخیره کنید.

حتی می توانید یک مجموعه جداگانه ایجاد کنید ، جایی که می توانید پست هایی را که می خواهید در آینده دوباره ارسال کنید در حساب شخصی خود ذخیره کنید.

همچنین می توانید لیستی از همه هشتگ های اصلی مربوط به حساب خود ایجاد کرده و این هشتگ ها را جستجو کنید تا محتوای مرتبط کاربران دیگر را پیدا کنید. اگر می خواهید در مورد چگونگی انجام این کار بیشتر بدانید ، این پست را در مورد چگونگی یافتن هشتگهایی که بیشترین دید و تعامل را برای شما ایجاد می کنند ، بررسی کنید.

از دسامبر 2017 ، می توانید هشتگ ها را دنبال کنید تا پست های مرتبط مرتبط در خبرمایه شما ظاهر شوند و کشف محتوای عالی برای بازنشر آسان تر شود! فقط هشتگ را در اینستاگرام جستجو کنید و دکمه دنبال را کلیک کنید – این کار آسان تر نیست!

تولید محتوا در اینستا

برای اجازه باز ارسال مجدد تماس با کاربر تماس بگیرید

وقتی پستی را پیدا کردید که می خواهید با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید ، به سادگی یک DM برای کاربر ارسال کنید یا در مورد عکس نظر دهید تا به شما اطلاع دهد الف) محتوای اینستاگرامی خود را دوست دارید و فکر می کنید کاربران نیز از آن لذت خواهند برد ، و ب) برای درخواست مجوز برای به اشتراک گذاشتن آن در خبرمایه خود.

به آنها بگویید که اعتبار مناسبی به آنها می دهید و بیشتر اوقات آنها از اینکه بیشتر در معرض دید قرار می گیرند خوشحال می شوند و می دانند شما فکر می کنید کار بزرگی انجام می دهند. 👍

این استراتژی همچنین می تواند شما را در اینستاگرام فریاد بزند و دامنه شما را گسترش دهد.

برای اینکه به کاربر نشان دهید دقیقاً کدام پست را می خواهید به اشتراک بگذارید ، به جای ارسال یک DM عمومی ، نماد پیکان را در زیر پست انتخاب کرده و برای کاربر ارسال کنید.

تولید محتوا در اینستا

 

شما می توانید پیام خود را به عکس اضافه کنید و پیام مستقیماً به DM های آنها ارسال می شود.

تولید محتوا در اینستا

عکس یا فیلم را در خبرمایه خود به اشتراک بگذارید

پس از شروع فعالیت برای به اشتراک گذاشتن محتوا ، دو گزینه پیش رو دارید:

عکس را از Instagram Desktop ذخیره کنید

عکسی را که می خواهید دوباره ارسال کنید پیدا کنید on بر روی آن کلیک کنید again دوباره روی آن دوبار کلیک کنید رفتن به “مشاهده منبع صفحه” tab یک برگه جدید باز می شود → روی “Command + F” کلیک کنید و “jpg” را تایپ کنید file اولین پرونده JPG شما پیدا کردن در صفحه منبع منبع URL پست مورد نیاز شما است the URL را کپی و جایگذاری کنید it آن را در یک برگه جدید در مرورگر تایپ کنید → کلیک راست کنید → “ذخیره تصویر به عنوان” → Et voila!

پس از داشتن تصویر ، آن را به صورت دستی در خبرمایه خود بارگذاری کنید ، عنوان جدیدی ایجاد کنید که به حساب اشاره دارد و آنها را هم در عنوان و هم در تصویر برچسب گذاری کنید.

یا

از ابزار repost مانند Repost برای اینستاگرام استفاده کنید

ارسال مجدد برای اینستاگرام امکان بازپخش عکس ها و فیلم ها در اینستاگرام را در حین اعتبار دادن به Instagrammer اصلی آسان می کند. وقتی موردی را پیدا کردید که می خواهید مجدداً ارسال کنید ، فقط URL اشتراک گذاری را کپی کرده و Repost را باز کنید.

پس از ورود به برنامه ، می توانید علامت علامت گذاری را قرار دهید و رسانه ارسال شده را دوباره به اینستاگرام ارسال کنید. این روش ساده تر از روش اول است ، اما توجه داشته باشید که با برنامه Repost نمی توان علامت را حذف کرد.

4- یک کمپین UGC را اجرا کنید

در مورد موضوع استفاده از محتوای اینستاگرام که سایر افراد ایجاد کرده اند ، همچنین بهتر است پیروان فعلی خود را تشویق کنید تا محتوایی را در مورد یک موضوع خاص ایجاد کنند که می توانید آن را به فید خود ارسال کنید.

از این نوع مطالب به عنوان “UGC” یا محتوای تولید شده توسط کاربر یاد می شود. این اصطلاح همچنین به طور گسترده تری به هر محتوایی که توسط کاربران هر محصول یا خدمات در مورد آن محصولات / خدمات خاص ایجاد شده باشد ، با تشویق خود برند یا بدون آن ، اطلاق می شود.

با این حال ، مگر اینکه شما یک برند بزرگ و جا افتاده باشید ، بعید است کاربران بدون انگیزه محتوای Instagram را درباره شما و محصولات شما ایجاد کنند.

با اجرای مسابقه ای که کاربران می توانند با ایجاد یک پست اینستاگرام و برچسب گذاری آن با هشتگ مارک شخصی شما یا هشتگ تبلیغاتی ، برنده این موضوع شوند.

تولید محتوا در اینستا

به عنوان مثال ارائه یک محصول رایگان یا تخفیف به پیروان ، به شما کمک می کند تا برای کمپین خود شتاب ایجاد کنید زیرا احتمال دارد کاربران بیشتری از هشتگ شما استفاده کنند. رقابت خود را از طریق سایر کانال های رسانه های اجتماعی خود اعلام کنید و آن را در خبرنامه خود بگنجانید – اساساً ، برای شروع کار هرچه می توانید کلمه را به زبان بیاورید!

اگر می خواهید عملکرد هشتگ کمپین خود را کنترل کنید ، می توانید با استفاده از ابزاری مانند Iconosquare آن را ردیابی کنید. در یک برنامه PRO یا بالاتر با Iconosquare ، می توانید تمام رسانه های مرتبط را برای هشتگ ، رشد هشتگ خود را با گذشت زمان و تعامل با هشتگ را مشاهده کنید.

تولید محتوا در اینستاگرام

بخاطر داشته باشید که نباید نسبت به نوع محتوایی که از کاربران خود می خواهید ارسال کنند محدود کننده باشید ، درغیر اینصورت آنها مزاحمتی نخواهند کرد!

UGC باید به جای تمرکز ، یک استراتژی تکمیلی برای تهیه محتوای خوراک شما باشد. اگر بیش از حد به UGC اعتماد کنید ، پیروان شما احساس می کنند از آنها سوiting استفاده می کنید و همچنین کنترل زیبایی خوراک خود را کمتر خواهید داشت.

5- با تأثیرگذاران همکاری کنید

اگر می خواهید کنترل بیشتری بر روی خبرمایه خود داشته باشید ، و جریان مداومی از محتوای اینستاگرام با مارک تجاری داشته باشید ، باید کار با اینفلوئنسرها را در نظر بگیرید.

با همکاری با اینفلوئنسرهایی که از قبل دارای اندازه خوبی برای دنبال کردن هستند ، شما این فرصت را دارید که مخاطبان خود را گسترش دهید و دنبال کنندگان زیادی برای حساب خود بدست آورید.

مطمئناً ، اگر یک تجارت کوچک با بودجه مشاغل کوچک هستید ، می خواهید به جای نام های بزرگ با تأثیرگذاران خرد ارتباط برقرار کنید.

تأثیرگذارهای کوچک بین 10،000 تا 50،000 نفر پیروی خواهند کرد ، و معامله با آنها راحت تر است – اما فقط اگر کالایی را در اینستاگرام بفروشید که مخاطبان آنها واقعاً به آن علاقه مند شوند. به همین دلیل شما باید مطمئن شوید که فقط با تأثیرگذارانی که در جای شما قرار دارند تماس می گیرید.

شما می توانید یک DM در اینستاگرام ارسال کنید ، اگرچه معمولاً افراد تأثیرگذار ، مانندelnaz_golrokh که در مثال زیر نشان داده ام ، برای اطلاعات بیشتر در مورد اطلاعات تماس ، اطلاعات تماس در bios Instagram خود را خواهند داشت.

محتوا اینستاگرام

محتوا اینستاگرام

محتوا اینستاگرام

محتوا اینستاگرام

محتوا اینستاگرام

محتوا اینستاگرام

محتوا اینستاگرام

فرم طراحی وب سایت

فرم سفارش خدمات سئو

فرم سفارش خدمات اپلیکیشن

فرم ثبت سفارش