بررسی امکانات یک وب سایت املاک در آینده – آیا این آینده بازاریابی املاک و مستغلات است؟

در حالی که اشکال سنتی بازاریابی املاک و مستغلات از بین می روند. عصر جدیدی از بازاریابی دیجیتال در وب سایت های املاک طلوع کرده است.

به لطف اتصال جهانی اینترنت ، مردم دیگر مجبور نیستند برای بازاریابی در یک خانه یا مغازه یا هر شکل دیگری از املاک و مستغلات به رسانه های سنتی مراجعه کنند.

امروزه مصرف کنندگان بازار شفاف و بزرگی را مشاهده می کنند که روزگاری افراد معمولی روزمره را که قصد خرید یا فروش خانه را داشتند ، گیج می کرد. خب البته آن روزگار دیگر تمام شده.

چه چیزی انتظارتان را می کشد؟

و از طریق نوع جدید بازاریابی دیجیتال برای جلب توجه خریداران  ادامه می دهد. از خصوصیات یک سایت املاک حرفه ای جلب توجه و نظر مخاطبان است
و از طریق نوع جدید بازاریابی دیجیتال برای جلب توجه خریداران ادامه می دهد.

امروز مصرف کننگان باهوش هستند. با پیشرفت اینترنت ، دسترسی بی قید و بند ما به اطلاعات در سراسر طیف نیز افزایش یافته است. املاک و مستغلات که در زمان خود از پردرآمدترین و سودآورترین بخشهای تجاری موجود بوده است تاکنون.

این بازار امروزه رشد تورم های انفجاری و مالکانی را پیدا کرده است که می خواهند به هر قیمتی ملک خو را بفروشند.

و از طریق نوع جدید بازاریابی دیجیتال برای جلب توجه خریداران ادامه می دهد.

با این حال مانند دیگر آگاه سازی مشتری ساده نیست.

آنها یاد گرفته اند هنگام جستجوی خانه ای مناسب در وب. مزاحمت ها را از بین ببرند و سر و صدای تعریف و تمجید و گاها تملغ را به کلی حذف کنند.

با وجود رقابت شدید در بازار ، خریداران بالقوه مسکن با تمام داده های احتمالی مورد نیاز خود مسلح هستند.

و آژانس های املاک و مستغلات را مجبور به رقابت و جدیت بیش از پیش به امر تجارت الکترونیکی می کنند.

واقعیت چیست؟

بازاریابی یک ملک در اینترنت بسیار دشوار است. باید بگویم دشوار ترین نوع بازاریابی در دنیاست.

از طرفی با بزرگترین بازیگران در بازار که خود را از طریق سایتهایی مانند شیپور ، دیوار و دیگران جا انداخته اند رو به رو خواهید بود.

بیشتر آنها می دانند که بازاریابی املاک و مستغلات یک زمینه بسیار پیچیده است.

که نیاز به بافتن تعدادی از رشته های بازاریابی آنلاین مانند وبلاگ نویسی ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی موتورهای جستجو دارد. فقط برای ذکر چند مورد.

در حالی که بسیاری از اینها ارتباط چندانی با مصرف کننده روزمره ندارد.

یک سایت املاک و مستغلات به طور مداوم در جستجوی راه هایی است که بتوانند در بازاریابی دیجیتال املاک و مستغلات بیشترین سود را ببرند.

به همین منظور ، مدتی در مورد آینده بازاریابی املاک و مستغلات فکر کردم. من تعجب کردم که معاملات ملکی و صاحبان کالا اغلب از طریق همین فضاهای دیجیتالی به نتیجه رسیده اند.

در مقاله اخیر که در آن تأثیر واقعیت مجازی بر سه صنعت مختلف را بیان کردم. یکی از صنایعی که در آن صحبت کردم املاک و مستغلات بود.

بازیگر اصلی صنعت واقعیت مجازی؟

“ماترپورت” تاکنون ، این شرکت یکی از ابتکاری ترین و چشمگیرترین خدمات ارزش افزوده را در زمینه یک سایت املاک مدرن را معرفی کرد.

من با آن آشنا شده ام و می خواستم ژرف تر به آن نگاه کنم. تا در مورد راهبردهای این شرکت اطلاعات بیشتری کسب کنم.

اگر هرگز نام Matterport را نشنیده اید ، پس تحت تأثیر قرار خواهید گرفت. دوربین آنها ، نه تنها در واقعیت مجازی ، بلکه در هر دستگاهی ، از هر فضایی قابل بازدید می کند.

هنگامی که وب سایت املاک و مستغلات و صاحبان خانه ها به دنبال کسب امتیاز در بازاریابی:

خانه ها ، مجتمع های مسکونی ، دفاتر ، قایق های تفریحی و هر چیز دیگری برای این موضوع هستند ، به ماترپورت مراجعه می کنند.

من اغلب تحت تأثیر محصول یا خدمات یک شرکت قرار نمی گیرم. من برای تأیید آنها مبلغی پرداخت نکرده ام و هیچ معامله ای با آنها ندارم.

با این حال ، من به عنوان یک متخصص بازاریابی دیجیتال و شخصی که به شدت در صنعت املاک و مستغلات است. همیشه بدنبال بهترین فناوری ها هستم.

مترپورت چیست؟

"ماترپورت" تاکنون ، این شرکت یکی از ابتکاری ترین و چشمگیرترین خدمات ارزش افزوده را در زمینه وب سایت املاک مدرن را معرفی کرد.
“ماترپورت” ، این شرکت یکی از ابتکاری ترین و چشمگیرترین خدمات ارزش افزوده را در زمینه املاک را معرفی کرد.

در گفتگوی کوتاه با بیل براون ، مدیر عامل شرکت ، او به من اطلاع داد که “مأموریت Matterport این است که به مردم آزادی تجربه هر مکان در هر زمان را بدهد …

ایجاد مدل های 3D و VR به عنوان یک رسانه اصلی برای تجربه ، به اشتراک گذاری ، و …

بنابراین برای اطمینان از اینکه اشتیاق مداوم خود را برای کسب اطلاعات در مورد محصول شرکت سیر کردم ، به سراغم آمد.

دوربین گران قیمت دیگری که این شرکت تهیه معرفی کرده در حدود 5،000 دلار بود (اخیراً به 3600 دلار کاهش یافت).

برخی این سرمایه گذاری قابل توجه را در نظر می گیرند. بنابراین ، من خودم می خواستم یک تست درایو بدهم. می خواستم ببینم این همه هیاهو درباره چیست.

Matterport از راه رسید ، که با کمال مهربانی یک دوربین به من قرض داد تا از تکنولوژی تا از آن استفاده کنم.

ایجاد مدل های 3D و VR به عنوان یک رسانه اصلی برای تجربه ، به اشتراک گذاری ، و ... در بسیاری از وب سایت های بزرگ املاک دنیا و همینطور وب سایت املاک هلدینگ ملکی برتر این تکنولوژی استفاده می شود
ایجاد مدل های 3D و VR به عنوان یک رسانه اصلی برای تجربه ، به اشتراک گذاری ، و …

هدف از تست خدمات مترپورت

هدف چه بود؟ می خواستم ببینم که گرفتن یک فضا به صورت سه بعدی چقدر دشوار است. می خواستم بدانم آیا این واقعاً فناوری پیشرفته ای است که مطابق با همه هیاهوهای تبلیغاتی مطابقت دارد.

اگر هرگز اسکن Matterport را مشاهده نکرده اید.

و یا از خانه Matterport ‘عبور نکرده اید’ ، می توانید نمونه های مختلفی را در گالری آنها در اینجا مشاهده کنید.

به گفته آقای چن Matterport بیش از 400000 مکان را در بیش از 70 کشور جهان به دست آورده است.

این نه تنها شامل املاک و مستغلات سنتی به صورت مسکونیست ، بلکه شامل املاک و مستغلات تجاری ، هتل ها ، مغازه های خرده فروشی ، رستوران ها و حتی موزه های تاریخی و سایر بناهای دیدنی در سراسر جهان است.

خدماتی می توان با سرویس های مترپورت انجام داد

در کل ، این فضاها بیش از 100،000،000،000 بازدید داشته اند. در اینجا جالب ترین کارهایی که با این تکنولوژی می توان انجام داد مرور می کنیم:

  • معاملات املاک و مستغلات (در خانه هایی که قیمت آنها به 8 میلیون دلار می رسد)
  • رزروهای اجاره ای برای تعطیلات در سراسر جهان
  • رزرو محل برگزاری رویدادهای شرکتی ، عروسی و غیره
  • آموزش کارکنان بازاریابی تلفنی در مورد ویژگی های هتل های مختلفی که “پشتیبانی” می کنند
  • ارتباطات با کارکنان امکانات برای پشتیبانی از نیازهای نگهداری
  • اسناد ساختمانی برای ساختمانهای تجاری
  • نمایش ساختمان های ساخته نشده
  • داستان نویسی ژورنالیستی و غوطه وری از لحاظ فرهنگی یا تاریخی دارای مکانهای قابل توجه در دنیای واقعی. (به عنوان مثال سایت بمب عراق ، اتوبوس Rosa Parks ، کلیسای مارتین لوتر کینگ)
  • گشت و گذار تعاملی در دستگاه های تلویزیون (به عنوان مثال مجموعه Seinfeld)

بازاریابی املاک و مستغلات چیست؟

خوب ، قبل از اینکه به بررسی سیستم Matterport و گرفتن فضایی به صورت سه بعدی بپردازم ، بیایید بررسی کنیم که در واقع بازاریابی املاک و مستغلات چیست.

امروز ، وقتی صحبت از بازاریابی املاک و مستغلات است ، در درجه اول بحث بازاریابی آنلاین در حوزه یک وب سایت املاک حرفه ای است.

برای کسانی که با بازاریابی آنلاین آشنا نیستند ، این تصور وجود دارد بازاریابی املاک و مستغلات ساده است. با این حال ، به وضوح این استثنا است تا قاعده. حقیقت این است که بازاریابی املاک و مستغلات مشکل است زیرا بازاریابی آنلاین دشوار و در کنار آن فروش خانه دشوار تر. بدون داشتن مخاطب و بستر مستقر با اقتدار واقعی ،موفقیت در آن یک مانع اساسی است.

آیا بازاریابی خود را باید بازنگری کنیم؟

با این حال ، به وضوح بازاریابی املاک و مستغلات فقط دیجیتال نیست. و اغلب بازاریابی سنتی نیز خصوصا در ایران بسیار دیده می شود.

با این حال ، این نوع بازاریابی اکنون در حال نابودی است. با تغییر کار از کاغذ به کامپیوتر ، حس سنتی بازاریابی نیز به آرامی تبخیر می شود. هرچه تعداد روزنامه ها و مجلات بیشتر می شود ، این امر آشکارتر می شود.

امروز ، بازاریابی املاک و مستغلات به معنای ارسال پست مستقیم نیست. این در مورد راه اندازی کمپین های ایمیل به سمت خریداران هدفمند علاقه مند به خانه های منطقه شما است. برای انجام این کار ، شما به یک لیست معتبر نیاز دارید. خوراک دادن به یک وب سایت املاک حرفه ای.

برای به دست آوردن این لیست ، شما نیاز به یک صفحه پر مخاطب دارید. تا خریداران را با چیزی مانند ابزار ارزیابی خانه یا ابزار بازسازی جذب کنید. تا به آنها کمک کند تا در ازای آن آدرس ایمیل با ارزش خود را ، در اختیار قرار دهند.

واضح است ، بازاریابی آنلاین بازاریابی سنتی را به دو شکل تأثیرگذار و بالقوه تحت تاثیر قرار می دهد. اما چطور می توانید در اینترنت بازاریابی از یک خانه یا مغازه را انجام دهید؟

بازاریابی دیجیتال چگونه انجام می شود

اگر می خواهید خود را متمایز نشان دهید ، نه تنها باید اصول و مکانیک بازاریابی دیجیتالی املاک و مستغلات را درک کنید.

بلکه باید اطمینان حاصل کنید که چیزی در اختیار شما قرار می دهد. که خانه شما را به طور دقیق به تصویر می کشد.

به زبان ساده ، تصاویر دیگر این کار را به تنهایی نمی کنند. همه می دانند که ویدئوها در تلاشند تا خانه ای بهتر را به نمایش بگذارند در وب سایت های معاملات ملکی آغاز شده است.

واضح است که فیلم ها کمک می کنند. با این حال ، امروز ، یک ویدیوی ساده دیگر نمی تواند آن را برش دهد ، و نه عکس های عالی.

امروز ، برای اینکه دلالان و صاحبان خانه های احتمالی خود را در جدال بازاریابی دیجیتال متمایز کنند. آنها به مدل های سه بعدی و ویترین خانه های خود نیاز دارند.

چرا مدلهای سه بعدی مهم هستند

منظور از احساسات انسانی است که هنگام مشاهده یک شی object همه حواس ما را درگیر کند. این اتفاق در هر سایت املاک می تواند رخ دهد

منظور از احساسات انسانی است که هنگام مشاهده یک شی object همه حواس ما را درگیر کند.

این کار از طریق ژنتیک برای درک تهدید یا درک اینکه آیا یک شی می تواند به ما در حفظ زندگی مانند شکل غذا کمک کند.

یا به ما امکان می دهد به هدف ذاتی دیگری مانند تأمین سرپناه یا آب و غیره نیز برسیم ، انجام می شود.

تا کنون ، اینترنت تا حد زیادی به ما امکان استفاده از دو حس خود را داده است. ما می توانیم اینترنت را به صورت دو بعدی ببینیم و بشنویم.

هرچند که در حال حاضر عالی است ، اما تجربه غوطه وری را که چیزی مانند واقعیت مجازی می تواند فراهم کند ، فراهم نمی کند ، به ویژه هنگامی که می توانیم از نظر فیزیکی با یک محیط دیجیتال تعامل داشته باشیم.

آیا مشاوران املاک به این امتیاز نیاز دارند؟

اکنون ، این بدان معنا نیست که برای بازاریابی در املاک و مستغلات به واقعیت مجازی نیاز دارید. آیا به یک سایت املاک با این تکنولوژی نیاز دارید؟

با این حال ، با استفاده از دوربین های مدل سازی 3D برای گرفتن یک فضا ، بهتر می توانید آن را با تشخیص فاصله انتقال دهید.

و کل محیط را ضبط کنید و یک گذرگاه ایجاد کنید. که تا حد زیادی وجود فیزیکی را تکرار می کند.

دوربین سه بعدی Matterport با چرخش به اطراف 10 میلیون نقطه در ثانیه را ضبط می کند و محیط را به شدت بهم می چسباند.

وقتی دوربین کامل شد ، یک مدل عروسک خانه واقع گرایانه ارائه می دهد که هر کسی می تواند از طریق آن پرواز کند.

این یک ابزار چشمگیر است که می توانید به هر زرادخانه بازاریابی املاک و مستغلات در وب اضافه کنید.

با دشواری ها باید رو به رو شد

در نگاه اول ، من این تصور را داشتم که استفاده از دوربین بسیار دشوارتر از آن است که به نظر می رسید.

نبود نصب به اندازه کافی ساده بود. دوربین را روی سه پایه قرار دهید و آن را روشن کنید. شما باید با iPad همگام شوید و برنامه Matterport را بارگیری کنید.

پس از اتمام کار ، می توانید اسکن ایجاد کرده و دوربین را به اطراف حرکت دهید تا کل واحد به هم متصل شود.

هنگامی که به طبقه دیگری می روید ، به سادگی نشان می دهید که یک طبقه جدید اضافه می کنید.

دوربین و نرم افزار به اندازه کافی هوشمندانه هستند که می توانند بدانند چه زمانی دوربین بیش از حد منتقل شده است.

بیایید چند اسکن انجام دهیم

اگر دوربین نمی تواند فضایی این دو اسکن را به هم پیوند دهد ، باید این کار را دوباره انجام دهید. برای یک سایت املاک حرفه ای این ضروریست
اگر دوربین نمی تواند فضایی این دو اسکن را به هم پیوند دهد ، باید این کار را دوباره انجام دهید.

شما باید اطمینان حاصل کنید که آن را تقریباً 6 فوت از آخرین نقطه حرکت دهید تا فضا را به درستی بهم بچسبانید.

اگر دوربین نمی تواند فضایی این دو اسکن را به هم پیوند دهد ، باید این کار را دوباره انجام دهید.

هر اسکن حدود 15-20 ثانیه طول می کشد. بنابراین اشتباهات ممکن است برای شما مدتی زمان بیشتری داشته باشد. اما اگر با استفاده از آن سازگار شوید ، تقریباً نرم انجام می شود.

در طول آزمایش سیستم ، دو پروژه را اسکن کردم. اولی یک خانه 5 خوابه نسبتاً “ساده” در بورلی هیلز بود. پروژه دوم ، یک قایق بادبانی عظیم ، کمی چالش برانگیزتر بود.

هنگام اسکن کردن ، تنها مسئله ای که هنگام اسکن کردن پله ها و دوختن طبقه با طبقه دیگر به وجود آمد ، اتفاق افتاد. با این حال ، پس از چند تلاش ، آن را پایین آوردم.

هدف من از انجام اسکن ها انجام کاری بسیار ساده و در عین حال بسیار پیچیده بود.

و اما در اسکن دوم

برای اسکن پیچیده ، من از قایق بادبانی هوارد لیت در مارینا دل ری ، به درستی ساخته شده ، Leight Star استفاده کردم.

هوارد لیت بنیانگذار میلیاردر یک تجارت راه حل های شنود هوشمند است ، شرکتی که مدتها پیش توسط هانیول خریداری شد.

Leight همچنین یک سرمایه گذار عجیب و غریب در املاک و مستغلات و مالک Malibu Rocky Oaks ، یک کارخانه شراب سازی در مالیبو است.

که اغلب در تأثیرگذارترین حساب های اینستاگرام دیده می شود.

این دومین اسکن بود که من سعی کردم و دلیل خوبی داشت. اسکن قایق بادبانی بسیار پیچیده تر از خانه بود.

اما من فهمیدم که می توانم پیچیده ترین نوع فضا را با بیشترین میزان نور اسکن کنم.

اسکن سوم

در هیچ کجا به اندازه اسکن دیگری که برای یک سوپر قایق دیگر در گالری Matterport به نام قایق بادبانی شفق قطبی وجود دارد.

خوب نبود ، اما من برای یک تازه کار بسیار لعنتی نزدیک شدم.

به طور کلی ، خارج از جعبه ، سیستم ساده و آسان برای استفاده بود.

هنگامی که داده ها روی دوربین بارگیری شدند ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را در سرورهای Matterport بارگذاری کنید.

جایی که آنها پرونده ها را در اسکن ماکت خانه سه بعدی پردازش می کنند. که شما می توانید به راحتی در یک پست وردپرس جاسازی کنید.

به هر کسی که دارای وبلاگ یا وب سایت املاک است اجازه دهید. به راحتی و به طور موثر املاک و مستغلات خود را به صورت آنلاین به بازار عرضه کنید

وب جنیوس ایده های خلاقانه را در توسعه یک وب سایت املاک حرفه ای و منحصر به فرد برایتان به ارمغان خواهد آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *