چرا باید در آینده تجارت الکترونیک شرط بندی کنید

چرا باید در آینده تجارت الکترونیک شرط بندی کنیم؟ اقدامات فاصله ی اجتماعی و تعطیلی مشاغل عادات هزینه های مصرف کننده را به طور قابل توجهی مختل کرده است.

در حالی که این یک دوره عدم اطمینان را برای بسیاری ایجاد کرده است. تجارت الکترونیکی در عوض به سمت مثبت حرکت کرده است.

بعید است عادات خریدی که تغییر کرده اند ، حتی پس از “عادی شدن وضعیت” به یکباره به آنچه قبلاً بوده بازگردد.

به همین دلیل ، اکنون زمان شرط بندی در تجارت الکترونیک است. تأثیر آینده آن بسیار بیشتر از گذشته خواهد بود.

خریدهای تجارت الکترونیکی در حال شتاب گرفتن است

در حالی که بازاریابان سالهاست از رشد تجارت الکترونیکی صحبت می کنند ، در حقیقت ، این همیشه در فروش عمده خرده فروشی ها بوده است.

در سطح جهانی ، استاتیستا گزارش می دهد که تجارت الکترونیکی فقط 14.1 درصد از حجم را تشکیل می دهد.

در ایالات متحده ، این میزان در واقع حتی کمتر بود

وزارت بازرگانی ایالات متحده گزارش داد فروش خرده فروشی تجارت الکترونیکی برای چهار ماه آخر سال 2019 11.4% درصد از کل آمار خرده فروشی را تشکیل می دهد.

بسته شدن مقیاس بزرگ اقتصاد آجر و ملات ، این تصویر را به طرز چشمگیری تغییر داده است.

اداره سرشماری ایالات متحده گزارش داد که برای مارس 2020 ، فروش خرده فروشی سنتی 6.2 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

برخی از خرده فروشی ها مانند فروشگاه های پوشاک بیش از 50 درصد کاهش فروش داشتند.

در عین حال ، خرده فروشانی که دارای یک بستر تجارت الکترونیکی قوی بوده اند،

شاهد جایگزین شدن خریدهای داخل فروشگاه های خود با خریدهای دیجیتال هستند.

Digital Commerce 360 گزارش می دهد که هدف آنها از ماه آوریل رشد 275 درصدی را تجربه کرده.

و به آن کمک می کند تا در بهترین سه ماهه از 2000 تا به امروز – حتی با کاهش خریدهای داخل فروشگاه – مواجه باشد.

این یک تغییر پایدار خواهد بود

پذیرش شیوه جدید تجارت الکترونیک توسط مردم
این شرایط و لذت خرید آنلاین را مردم دوست دارند تجربه کنند

در حالی که برخی معتقدند این تغییرات موقتی است ، نظرسنجی مصرف کنندگان نشان می دهد که این تغییر جهت تجارت الکترونیکی برای ماندن است.

خریداران از راحتی خرید آنلاین لذت می برند. و حتی پس از برداشته شدن محدودیت ها هنوز بسیاری تمایلی به بازگشت به عادت های قدیمی خرید ندارند.

یک بررسی عمیق مشتری توسط PYMNTS نشان می دهد ، “بیش از نیمی از مصرف کنندگان (52 درصد) که به خرید مواد غذایی دیجیتال روی آورده اند می گویند که آنها به روش های قدیمی خود برای خرید باز نخواهند گشت.

زیرا تحویل آنلاین و تحویل در منزل در حال افزایش است.

و 60 درصد از مصرف كنندگانی كه برای خرید چیزهای غیر از مواد غذایی به بازار دیجیتال روی آورده اند نیز ، همین حرف را می زنند. “

در حالی که دلایل ترجیح دادن شخصی به خرید دیجیتال ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد ، اما نتیجه نهایی یکسان است.

خرده فروشانی که سیستم تجارت الکترونیکی ندارند ، ممکن است درآمد قابل توجهی را در سال های آینده از دست بدهند. زیرا عادت های خریدار بیشتر به سمت دیجیتال سوق می یابد.

کانال های خرید آنلاین در حال رشد هستند

همانطور که مارک های بیشتری در تلاش برای تحمل طوفان به اولین استراتژی دیجیتال روی می آورند ، کانال های خرید آنلاین روزهای میدانی را سپری می کنند.

MarketWatch گزارش می دهد:

که کل پیام رسانی در فیس بوک 50 درصد در کشورهایی که درگیر ویروس کرونا هستند ، افزایش یافته است.

هرچند این خبر خوبی نیست ، زیرا انتظار می رود غول شبکه های اجتماعی از شرکت های مسافرتی و دیگران که بودجه تبلیغاتی خود را پس می گیرند ، ضرر کند.

با این حال ، این فرصت هایی را برای سایر برند ها ایجاد می کند تا وارد بازار شوند

و محصولات یا خدمات خود را برای مخاطبان آنلاین گسترده تری به بازار عرضه کنند.

تاریخچه نشان می دهد که ادامه تبلیغات در دوره رکود اقتصادی می تواند نتایج بزرگی داشته باشد. در اواخر دهه 1920 ، Kellogg و Post در رقابت سخت برای بازار غلات صبحانه بودند. سپس ، رکود بزرگ به وجود آمد.

همانطور که نیویورکر توضیح می دهد ، “پست کار قابل پیش بینی را انجام داد: این کار در هزینه ها مهار شد و تبلیغات را کاهش داد.

اما كلوگ بودجه آگهی خود را دو برابر كرد ، با تهاجمی به سمت تبلیغات رادیویی رفت و غلات جدید خود را به شدت تحت فشار قرار داد ، رایس كریسپیس …

تا سال 1933 ، حتی با كاهش اقتصاد ، سود كلوگ تقریباً 30 درصد افزایش یافته بود و به آنچه كه امروز باقی مانده تبدیل شده است:

“یک بازیکن برتر”

بازاریابی قوی در سیستم های دیجیتال به کارآفرینان این امکان را می دهد

تا به مخاطبانی که در حال حاضر وقت خود را در اینترنت می گذرانند برسند. و در زمان رقابت کمتری از آنها برجسته شوند.

رکود اقتصادی جرقه کارآفرینی است

کارآفرینان در عرصه تجارت الکترونیک
ین زمان برای کارآفرینان در عرصه تجارت الکترونیک دوره رکود است

یک تحقیق وال استریت ژورنال نشان داد که نرخ بیکاری در ایالات متحده ممکن است تا ژوئن به 17 درصد برسد.

میلیون ها نفر از کارمندان خود در تلاش برای زنده ماندن بیکار هستند.

گرچه این مسلماً تصویر تیره و تار را به تصویر می کشد ، اما همچنین باید در نظر داشت که چگونه وقت اضافی – و تأثیرات کلی این اختلالات – فرصت های جدیدی را برای افراد کارآفرین ایجاد می کند.

رکود اقتصادی روش های جدیدی را برای برهم زدن بازار آشکار می کند. آنها همچنین می توانند به کارآفرینان کمک کنند تا روش های ساده سازی مدل های تجاری خود را شناسایی کنند.

به دنبال رکود بزرگ ، یک مطالعه در دانشگاه میسوری نشان داد که نرخ کارآفرینی به طور قابل توجهی افزایش می یابد ، به دنبال الگویی که پس از دوره های مشابه رکود اقتصادی پدید آمده بود.

خواه نتیجه یک فرصت باشد و یا یک ضرورت. جرقه کارآفرینی افزایش یافته منجر به ایجاد مشاغل مختل کننده ای شد که شاید قبلاً هرگز وجود نداشته اند.

کارآفرینان باهوش در حال بررسی فرصت ها و آسیب پذیری های ظهور شده هستند. اگر آنها توجه کنند ، می توان انتظار داشت که در آینده شاهد مشاغل دیجیتالی بیشتری باشیم.

از تجارت الکترونیکی گرفته تا کار از راه دور

پذیرفتن این تغییرات احتمالاً منجر به ایجاد اختلالات عمده در بازار می شود.

آماده شدن برای آینده تجارت الکترونیک

در حالی که کارآفرینان تجارت الکترونیکی کاملاً از دو بحران بهداشت عمومی و اقتصادی ما در امان نبوده اند ، اما تأثیر کلی آن به وضوح انتقال ما از خرده فروشی سنتی را تسریع کرده است.

اکنون با سرمایه گذاری فعال در تجارت الکترونیک ، موقعیت بهتری خواهید داشت.

تا در آینده به نتایج موفقیت آمیز بازار برسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می خواهید از تخفیف های ویژه ما با خبر شوید؟    بله خیر