Google Ads چیست و چگونه می تواند به فروش من کمک کند؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که شرکت های کوچک هنگام توسعه کسب و کارشان وقتی با گوگل ادز یا Google Ads آشنا می شوند به آن برخورد می کنند این است:

” گوگل ادز چیست ” و “اصلا به چه درد می خورد؟” برای درک اینکه آیا گوگل ادز برای کسب و کار شما مناسب است یا خیر ، ما دقیقاً آنچه را که در از گوگل ادز بر می آید و می تواند به شما کمک مورد تجزیه و تحلیل خواهیم قرار خواهیم داد. و درباره اینکه چگونه می تواند به افزایش بازدید و تبدیل وب سایت شما کمک کند ، بحث خواهیم کرد.

Google Ads چیست؟

تصور کنید که در لحظه ورود به اینترنت و جستجوی محصولات یا خدمات شما می توانید به یک خریدار برسید. این کاری است که گوگل ادز انجام می دهد.

Google Ads یک سرویس تبلیغاتی است. که توسط Google ایجاد شده است و به تبلیغ دهندگان امکان می دهد تبلیغات قابل کلیک (به نام “پیوندهای حمایت شده”) را در نتایج جستجوی Google نشان دهند.

با استفاده از سیستم پرداخت “پرداخت به ازای هر کلیک” (PPC) ، تبلیغ کنندگان “کلمات کلیدی” خاصی را پیشنهاد می دهند که می خواهند برای آنها در نتایج جستجوی و در بخش لینک های مورد حمایت یا پرداخت شده نشان داده شوند.

وقتی کاربران جستجوی حاوی آن کلمات کلیدی خاص را انجام می دهند ، Google تبلیغات تبلیغ کنندگان را در نتایج جستجوی پولی نمایش می دهد. از آنجا که هزینه تبلیغات از طریق پرداخت به ازای هر کلیک است ، تنها در صورت کلیک کاربر بر روی تبلیغات خود ، هزینه آن را پرداخت خواهید کرد.

گوگل ادز چه مزایایی دارد؟

آیا تا به حال از Google برای یافتن اطلاعات مربوط به یک محصول یا خدمات استفاده کرده اید؟

اگر جواب شما “بله” است ، پس تنها نیستید. در حقیقت ، بیشتر خریداران قبل از تماس با یک کسب و کار ، برای یافتن اطلاعات ، مقایسه محصولات / خدمات و خواندن نظرات این کار را انجام می دهند.

آیا تا به حال از طریق تلفن هوشمند خود به دنبال خرید آنلاین محصولات یا خدمات بوده اید؟ با داشتن بیش از 20 میلیون صاحب تلفن هوشمند در ایران ، ما دارای بازار بزرگ و عالی برای یافتن مشتریان بالقوه هستیم.

اما اگر افراد نتوانند شما را در این بازار پیدا کنند ، درآمدزایی از اینترنت بسیار دشوار خواهد بود.

گوگل ادز مزایای مختلفی را به تبلیغ دهندگان (شما) می دهد. و فقط یکی از بسیاری از تکنیک های ضروری بازاریابی دیجیتال است. که شرکت ها برای حفظ برتری رقابتی خود از آن استفاده می کنند.

برخی از مزایای Google Ads شامل موارد زیر است:

آیا Google Ads کار می کند؟

بدون اینکه در مورد روش خاص کار با Google Ads خیلی فنی صحبت کنیم، بگذارید بریم سر اصل مطلب: “آیا Google Ads کار می کند؟”

برای تعیین اینکه آیا Google Ads برای کسب و کار شما کارایی دارد یا خیر ، مهم است که اهداف کسب و کار خود را به عنوان یک برنامه جستجوی مدون و حرفه ای مشخص کنید. به عنوان مثال ، اگر هدف شما افزایش تبدیل از وب سایت شما است ، پس Google Ads می تواند مناسب شما باشد.

اگر برای مدیریت کمپین های Google Ads خودتان آماده نیستید ، یک آژانس بازاریابی دیجیتال یا یک شرکت PPC را استخدام کنید که تیمی مجرب دارد و می تواند کمپین های تبلیغاتی شما را تنظیم ، مدیریت و بهینه سازی کند تا اطمینان حاصل شود که بازده بهینه خود را دریافت می کنید.

Google Ads می تواند یک سیستم پیچیده برای کار باشد. به خصوص اگر شما صاحب کسب و کار شلوغی باشید. البته حتی برای راه اندازی یک کسب و کار کوچک نیز باز هم مشاوره حرفه ای گوگل ادز ضروریست!

اگر سعی در دستیابی به حداکثر بازده جستجوی گوگل را دارید، قبل از صرف هرگونه هزینه اضافه، بهتر است با گوگل ادز آشنا شوید و مطمئن شوید که همه قابلیت های آن را درک کرده اید.

اگر می خواهید در مورد چگونگی کمک Google Ads به تجارت شما بیشتر بدانید ، با ما تماس بگیرید تا با متخصصان بازاریابی دیجیتال ما در ارتباط باشید!

افزایش ترافیک سایت با گوگل ادز – گوگل ادز چیست

افزایش ترافیک سایت با گوگل ادز – گوگل ادز چیست

افزایش ترافیک سایت با گوگل ادز – گوگل ادز چیست

افزایش ترافیک سایت با گوگل ادز – گوگل ادز چیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می خواهید از تخفیف های ویژه ما با خبر شوید؟    بله خیر