8 کتاب عالی برای بازاریابی اینترنتی و دیجیتالی

مطالعه در رابطه با بازاریابی اینترنتی یا دیجیتالی برای هر بازاریابی ضروریست. این مهم است که ما محصولاتی را که درست می کنیم به بازار عرضه کنیم. این در مورد گفتن یک داستان هیجان انگیز ، شناختن مشتریان خود و تعامل موفق با آنها صدق می کند. بنابراین ، مدیران شرکت ها و کارشناسان بازاریابی اینترنتی و دیجیتالی باید همکاری نزدیک داشته باشند.

بازاریابی اینترنتی و دیجیتال یک زمینه در حال تکامل است ، جایی که شیوه ها به سرعت تغییر می کنند. ما در این مطلب 8 کتاب بسیار کاربردی را معرفی می کنیم که بسیاری از بزرگان دنیای تجارت الکترونیکی آنها را تایید و مطالعه کرده اند. به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را درگیر کنید و استراتژی های مربوطه را در بازاریابی اینترنتی به شما آموزش می دهد.

مسری

نویسنده جونا برگر (مقاله نویس نیویورک تایمز)

چرا هر چیزی شروع می شود؟ دنیای بازاریابی اینترنتی مقاله نویس نیویورک تایمز را در این کتاب مطالعه کنید
چرا هر چیزی شروع می شود؟

چرا این کتاب را باید خواند؟

چه چیزی باعث محبوبیت یک چیز می شود؟ اگر گفتید تبلیغات ، دوباره فکر کنید. مردم به تبلیغات گوش نمی دهند ، آنها به صحبت های همسالان خود گوش می دهند. اما چرا مردم بیش از دیگران درباره برخی محصولات و ایده ها صحبت می کنند؟ چرا بیشتر داستان ها و شایعات آلوده ناصحیح هستند؟ و چه چیزی باعث می شود محتوای آنلاین ویروسی شود؟

Contagious برای کمک به انتشار اطلاعات – برای طراحی پیام ، تبلیغات و محتوایی که افراد به اشتراک می گذارند ، تکنیک های خاص و عملیاتی را ارائه می دهد. خواه مدیر یک شرکت بزرگ باشید ، مالک یک شغل کوچک در تلاش برای افزایش شهرت ، یک سیاستمدار کاندیدای یا یک پزشک باشید که سعی در انتقال ایجاد آگاهی دارد ، Contagious به شما نشان می دهد چگونه محصول یا ایده خود را جذاب کنید .

مطالعه کنید…

استراتژی بازاریابی دیجیتال

نویسنده سیمون کینگزنورث

رویکرد یکپارچه به بازاریابی دیجیتالی
رویکرد یکپارچه به بازاریابی آنلاین

چرا این کتاب را باید خواند؟

این کتاب شامل رسانه های اجتماعی ، سئو ، بازاریابی محتوا و تجربه کاربری ، وفاداری به مشتری ، اتوماسیون و شخصی سازی آن ، دارای به روزرسانی های پیشرفته در زمینه اتوماسیون بازاریابی ، پیام رسانی و ایمیل ، ادغام آنلاین و آفلاین ، قدرت فن آوری هایی مانند AI ، به علاوه جدید استراتژی های حفاظت از اطلاعات و حریم خصوصی. استراتژی بازاریابی دیجیتال همراه با الگوها و منابع قابل دانلود ، یک نقشه راه ایده آل برای هر بازاریاب است تا استراتژی بازاریابی دیجیتال را برای نتایج بهتر قابل اندازه گیری و بهینه سازی کند. منابع آنلاین راهنماهای عملی شامل: SEO ، جستجوی پرداخت شده ، ایمیل ، تولید سرب و موارد دیگر و همچنین فعالیتهای گروهی است که با تکامل بازاریابی دیجیتال به طور مرتب برای تجهیز خوانندگان به روز می شوند.

مطالعه کنید…

آنچه مشتری ها هوس می کنند

نویسنده: نیکلاس وب

چگونه تجربه های مرتبط و به یاد ماندنی را در هر لمس ایجاد کنیم هدف در بازاریابی اینترنتی بهبود تجربه کاربریست
چگونه تجربه های مرتبط و به یاد ماندنی را در هر لمس ایجاد کنیم

چرا این کتاب را باید خواند؟

فکر می کنید مشتریان خود را می شناسید؟ شما بهتر است جای این که فکر کنید بسیار مطمئن تر باشید ، زیرا موفقیت شما به این امر بستگی دارد! بهترین شرکتهای جهان ابتدا آنچه را که مشتریانشان آرزو دارند ، به طور جامع تحقیق می کنند ، و سپس آنها را در تجارب به یادماندنی و عمیقا موثر تحویل می دهند – در نتیجه موفقیت قبلاً غیرقابل تصور بود.

یک بار دیگر ، شما چقدر مشتریان خود را می شناسید؟ در یک اقتصاد متصل به ارتباط متقابل که انتظارات مشتری را کاملاً تغییر می دهد ، این انتظار حیاتی برای هر کسب و کار موفق همیشه آسان نیست. اما در آنچه مشتری ها می خواهند ، نویسنده و استراتژیست تجارت نیکلاس وب این کار مهم را ساده می کند تا بتواند با اطمینان به دو سوال پاسخ دهد: مشتریان شما چه چیزی را دوست دارند؟ از چه چیزی متنفرند؟ این منبع ضروری که با ابزارها و مثالهایی پر شده است ، به کسب و کارها کمک می کند تا نحوه تعامل خود با مشتریان (چه فیزیکی و چه مجازی) را از نو طراحی کنند.

مطالعه کنید…

هک کردن رشد تجارت آنلاین

نویسندگان: مورگان براون و شان الیس

چگونه شرکتهای سریعتر در حال رشد موفقیت پس از شکست را به وجود می آورند تکنیک های بسیار موثر در بازاریابی دیجیتالی
چگونه شرکتهای سریعتر در حال رشد موفقیت پس از شکست را به وجود می آورند

چرا این کتاب را باید خواند؟

این کتاب که توسط دو نفر از پیشگامان این صنعت تالیف شده است ، یک مجموعه ابزار جامع یا “کتاب مقدس” است که هر شرکتی در هر صنعت می تواند از آن برای اجرای استراتژی رشد خود استفاده کند ، از نحوه راه اندازی و راه اندازی تیم های رشد ، تا نحوه شناسایی و آزمایش اهرم های رشد و چگونگی ارزیابی و عمل به نتایج.

Hacking Growth به جای محصول ، به مشتریان – چگونگی دستیابی به آنها ، حفظ آنها ، جذب آنها و کسب درآمد – توجه دارد.

مطالعه کنید…

آنها می پرسند ، شما پاسخ می دهید

نویسنده: مارکوس شریدن

رویکرد انقلابی به فروش و درآمد ، بازاریابی محتوا و مصرف کننده دیجیتالی امروز
رویکرد انقلابی به فروش و درآمد ، بازاریابی محتوا و مصرف کننده دیجیتال امروز

چرا این کتاب را باید خواند؟

در عصر دیجیتال امروز ، قیف فروش سنتی ― بازاریابی در بالا ، فروش در وسط ، خدمات مشتری در پایین دیگر موثر نیست. برای موفقیت ، مشاغل باید در مورد سوالات ، نگرانی ها و مشکلاتی که خریدارانشان دارند وسواس داشته باشند و تا حد ممکن صادقانه و دقیق به آنها بپردازند. هر روز خریداران برای پرسیدن میلیاردها سوال به موتورهای جستجو مراجعه می کنند. داشتن پاسخ های مورد نیاز می تواند هزاران خریدار احتمالی را به سمت شرکت شما جذب کند … اما تنها در صورتی که استراتژی محتوای شما پاسخ های شما را در بالای آن نتایج جستجو قرار دهد. این یک معادله ساده و قدرتمند است که رشد و موفقیت را ایجاد می کند: آنها می پرسند ، شما پاسخ می دهید.

مطالعه کنید…

همه می نویسند

نویسنده: آن هندلی

راهنمای شما برای ایجاد مطالب ساده اما مفید این کتاب هم در اصول نگارش و تولید محتوای اصولی در بازاریابی اینترنتی بسیار مفید خواهد بود
راهنمای شما برای ایجاد مطالب ساده اما مفید

چرا این کتاب را باید خواند؟

همه می نویسند راهنمای جامعی برای جذب و نگهداری مشتری از طریق ارتباطات آنلاین عالی است ، زیرا در دنیای محتوا محور ما ، در واقع هر کس نویسنده است.

اگر وب سایت دارید ، ناشر هستید. اگر در شبکه های اجتماعی هستید ، در بازاریابی فعالیت می کنید. و این بدان معنی است که همه ما برای انتقال پیام های بازاریابی خود به کلمات خود اعتماد می کنیم. همه ما نویسنده هستیم.

در کتاب “همه می نویسند” ، آن هندلی ، پیشکسوت بازاریابی ، راهنمایی و بینشی تخصصی در مورد روند و استراتژی تولید ، تولید و انتشار محتوا با مشاوره عملی برای دستیابی به نتیجه ارائه می دهد.

مطالعه کنید…

نقطه اوج

نویسنده: مالکوم گلادول

چگونه چیزهای کوچک می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند - کتابی که می تواند تحولی بزرگ در بازاریابی دیجیتالی بوجود آورد
چگونه چیزهای کوچک می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند

چرا این کتاب را باید خواند؟

نقطه اوج آن لحظه جادویی است که وقتی یک ایده ، روند یا رفتار اجتماعی از آستانه عبور می کند ، نکته ها را می گیرد و مانند آتش سوزی گسترش می یابد. همانطور که یک فرد بیمار می تواند اپیدمی آنفلوانزا را شروع کند ، فشار کوچک اما دقیقاً هدفمند نیز می تواند باعث روند مد ، محبوبیت یک محصول جدید یا کاهش میزان جرم شود. این پرفروش ترین کتاب تحسین شده گسترده ، که در آن مالکوم گلادول پدیده نقطه اوج را کشف و روشن می کند ، در حال حاضر تفکر مردم در سراسر جهان در مورد فروش محصولات و انتشار ایده ها را تغییر می دهد.

مطالعه کنید…

ساخت یک داستان تجاری

نویسنده: دونالد میلر

پیام خود را روشن بیان کنید تا مشتریان گوش دهند.  این یکی از فاکتور های مهم در بازاریابی اینترنتی است
پیام خود را روشن بیان کنید تا مشتریان گوش دهند

چرا این کتاب را باید خواند؟

روند StoryBrand دونالد میلر یک راه حل اثبات شده برای مبارزات رهبران کسب و کار هنگام صحبت در مورد مشاغل خود است. این روش انقلابی برای ارتباط با مشتریان ، حداکثر مزیت رقابتی را در اختیار خوانندگان قرار می دهد.

مطالعه کنید…

بازاریابی اینترنتی و بازاریابی دیجیتالی امروزه جزو اصلی ترین فاکتورهای فروش برای هر کسب و کاری است.

امیدواریم این کتابهای بی نظیر را بخوانید و از محتوای آنها در رشد کسب و کار خود استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می خواهید از تخفیف های ویژه ما با خبر شوید؟    بله خیر